Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt dumt spørsmål, men har merket at utseende mitt (ansiktet) endre i svingninger hele tiden. Noen dager ser jeg mye mer opplagt ut, øynene skinner mer igjennom og hude gløder mer selv om jeg har kviser, mens andre dager ser jeg ikke like opplagt ut, og mye "styggere". Jeg mener at dette ikke har noe med søvn eller stress å gjøre, siden svigningene er helt tilfeldige med noen uker imellom. Det er ganske sikkert ikke selvtilliten. Håper dere skjønner spørsmålet.. Er det noen som vet hva dette egentlig er? kan det ha noe med at jeg er tenåring? noen tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke ha med pms/mens/syklus å gjøre?

Skrevet

kanskje. Bør man kanskje ta jerntabletter eller noe sånt?

Skrevet

Nei, man bør ikke ta jerntabletter selv om man ser litt lite opplagt ut noen ganger. Hvis du føler deg opplagt og frisk har du garantert ikke jernmangel. Uansett har det veldig lite med utseendet ditt å gjøre. Ja, du kan bli bleikere av jernmangel, men at du føler at huden og øynene skinner mye mer noen dager enn andre, skyldes ikke jernnivået i kroppen.

Skrevet

Jeg ser gjerne litt mindre opplagt ut om jeg har en dårlig dag eller kanskje litt lav selvtillit.. Eller at jeg rett og slett ikke føler meg tipp topp. Får en helt annen utstråling når jeg føler meg vel, kanskje har favorittplagget på meg e.l.. Det skal sies at jeg ikke er naturlig vakker.. Tror de som er normalt vakre ofte ser bra ut hele tiden fordi de ikke trenger å skjule seg bak sminke eller lignende.. Bare lufter noen tanker..

Skrevet

hmm, kanskje det.. Skal prøve å ikke bruke så mye sminke, men føler jo meg som oftes mer vel med en del sminke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...