Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker også protein og fuktighetskur annen hver gang, men varierer mellom Joico, Redken og Kerastase. Bruker alltid balsam etter kur, så håret får noe fuktighet etter en proteinkur likevel. Synes forresten Joico sin proteinkur lukter forferdelig kvalmt, men det er kanskje bare meg...?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal putte så mye produkter i håret klapper det fullstendig sammen, ikke vits å prøve å style det etterpå engang. Ihvertfall hvis ma har typisk tynt, nordisk hår.

For mitt hår er det ingen problem (har fint tynt nordisk hår). Bruker kurene og balsam i "hestehalen" (ikke mot hodebunnen). Følger bruksanvisningen til Joico, og skyller godt ut produktene mellom hver gang.

Etter jeg har kuret håret får jeg alltid spørsmål fra folk rundt meg hva jeg har gjort, de bruker å kommentere at håret ser så blankt og sunt ut.

Skrevet

Jeg har ikke så langt hår.. og det er slitt oppå og på sidene så jeg kurer der også, syns ikke håret blir bedre..det ser bare sunnere ut. Slutter jeg å kure er håret det samme igjen. Det må klippes jevnlig. Går ikke ann å reparere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så langt hår.. og det er slitt oppå og på sidene så jeg kurer der også, syns ikke håret blir bedre..det ser bare sunnere ut. Slutter jeg å kure er håret det samme igjen. Det må klippes jevnlig. Går ikke ann å reparere.

Vi har tydeligvis ulik erfaring.

Jeg har veldig langt hår (ned mot midjen). Klipper det ca. 2 ganger i året, farger håret med demi-permanent hårfarge ca. en gang i mnd.

Uten hårkurene ville det vært behov for hyppigere hårklipp (erfaring fra tidligere uten kuring).

Jeg bruker hårkur fast, så problemet med hvordan håret evt. er hvis jeg slutter er ikke aktuelt for min del.

Skrevet

Hva slags hårfarge bruker du? Frisør eller kjøpehårfarge?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Proteinkuren er ganske intens, så man skal være forsiktig med å bruke den lengre enn 10 min.

Skrevet

Trodde ikke den hadde noen virkning utover de 5 minuttene. Frisøren min sa til meg at det ikke var vits å ha i lengre enn 5 min fordi da hadde den virket som den skulle...det samme gjalt fuktighetskur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...