Florinova Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Noen som har en ide om hvordan man kan få den oransj? Til halloween Og hva skal man bruke for å få de der svarte tinga? Har sett på noen andre innlegg og her er en oppskrift på buttercream, er den bra tror dere? Og hvor mye er 1 cup? 1 cup butter, softened 1 teaspoon vanilje sukker 4 cups melis 2 tablespoons milk In a large bowl, cream together the butter and vanilla. Blend in the sugar, one cup at a time, beating well after each addition. Beat in the milk, and continue mixing until light and fluffy. Keep icing covered until ready to decorate.
SusanneGullet Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 1 kopp er det samme som 180 ml. Oransje fargen får du ved og bruke konditorfarge rød og gul Du kan bruke lakris for øynene og munnen Eller svart icing
Florinova Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Ok, tusen takk! Har ikke så god kontroll Svart icing? Hva er det?
Florinova Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Hvis noen har en god oppskrift på vanlige muffins så er det bra =) Har bare brukt ferdig-pakker frem til nå, jeg :O Endret 28. oktober 2010 av Florinova
Florinova Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2010 1 kopp er det samme som 180 ml. Oransje fargen får du ved og bruke konditorfarge rød og gul Du kan bruke lakris for øynene og munnen Eller svart icing Tusen takk! =) Hva er svart icing? vet ikke så mye om dette her jeg
SusanneGullet Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Svart icing er det samme som buttercream bare du tilsetter enten mørk sjokolade eller svart konditorfarge (som du får kjøpt i de fleste konditorier eller hobby butikker) Denne muffins oppskriften er jo veldig fin til Halloween, nå som det er høst/vinter og greier
Florinova Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2010 Svart icing er det samme som buttercream bare du tilsetter enten mørk sjokolade eller svart konditorfarge (som du får kjøpt i de fleste konditorier eller hobby butikker) Denne muffins oppskriften er jo veldig fin til Halloween, nå som det er høst/vinter og greier Takker =)
Frk. Belle Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 1 kopp er det samme som 180 ml. Oransje fargen får du ved og bruke konditorfarge rød og gul Du kan bruke lakris for øynene og munnen Eller svart icing Ifølge Wikipedia er 1 US Cup = 2.4dl Jeg bruker decilitermål med cups på så da slipper jeg å tenke på det...
Mischa Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Anbefaler å kjøpe konditorfarge fra Wilton, sjekk ut Rafens, Jernia, Cacas etc.. Fargene er mye bedre enn de norske, du trenger kun en dråpe og alt er godkjent av mattilsynet Det gir flotte farger, uten å ødelegge smaken på kaken eller frostingen! Til det svarte kan du som andre foreslo bruke lakris, kjøp ulike varianter og skjær i biter og sett sammen:) Vil du sette smak på cupcakesene som passer Halloween anbefaler jeg f.eks. ingefær eller en oppskrift basert på gresskarpurée. Kjempegod høstaktig smak med snev av krydder Lykke til!
Florinova Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2010 Ifølge Wikipedia er 1 US Cup = 2.4dl Jeg bruker decilitermål med cups på så da slipper jeg å tenke på det... Okei, takk =)
Florinova Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2010 Anbefaler å kjøpe konditorfarge fra Wilton, sjekk ut Rafens, Jernia, Cacas etc.. Fargene er mye bedre enn de norske, du trenger kun en dråpe og alt er godkjent av mattilsynet Det gir flotte farger, uten å ødelegge smaken på kaken eller frostingen! Til det svarte kan du som andre foreslo bruke lakris, kjøp ulike varianter og skjær i biter og sett sammen:) Vil du sette smak på cupcakesene som passer Halloween anbefaler jeg f.eks. ingefær eller en oppskrift basert på gresskarpurée. Kjempegod høstaktig smak med snev av krydder Lykke til! Å, tusen takk, det skal jeg sjekke ut! =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå