AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Er det "vanlig" at kroppen hopper over en menstruasjon en gang i blandt? Skjønner ingenting, for min menstruasjon har vært stabil de siste 4 årene. Før dette var den meget ustabil, men det var pga p-sprøyte, meget dårlig kosthold og lignende. De siste 4 årene har den som sagt vært stabil etter at jeg la om til et bedre kosthold, dvs spise regelmessig og noenlunde sunt (teller ikke kalorier eller noe) Skulle hatt menstruasjonen rundt den 25 (+/-) september. (med stabil så snakker jeg om at mensen kommer hver måned men aldri til på samme dato, men ett i løpet av den siste uka i måneden) Har heller ikke fått mensen enda denne måneden. Har tatt 2 graviditetstester. 1 like etter at mensen ikke kom forrige gang, altså i månedskiftet september/oktober, og 1 en uke senere, begge negative selvfølgelig. Har en test igjen som jeg evnt kommer til å ta i morgen tidlig. Kostholdet har ikke endret seg, aktiviteten er som vanlig, ikke stresset eller hatt andre forandringer i livet så det er ingenting som kan ha hatt innvirkning på syklusen. Har en kronisk sykdom, men den har aldri påvirket mensen. Har time hos legen i midten av november, og det er veldig vanskelig å få en time tidligere da legen er fullbooket, så må nok bare vente. Noen som vet hva som kan forårsake at mensen uteblir?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Et par ting til. Jeg bruker kobberspiral som prevensjon og har hatt den i ca 3 år nå. (den skal vel skiftes etter 4-5 år om jeg ikke husker feil) Fikk kraftigere menstruasjon etter at jeg fikk den, og hadde det slik i ca 2 år. Det siste året har mensen avtatt litt, blødd litt mindre og ikke så kraftige smerter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå