September Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 Hei alle sammen! Her kommer en liten anbefaling om et sted å holde bryllup... ( Cajsa, vet at du har ventet på dette, men jeg har vært på bryllupsreise i to uker!) Vi hadde selskapet på Roklubben på Bygdøy, og det er et fabelaktig sted synes vi. Du kan ha med all drikke selv, kaker og snacks, alt annet ordner Lin Larsen på Roklubben!! Dette er god tre eller fire retters, oppdekning, pynting osv. osv. Du bestemmer selv hva slags blomster du vil ha også ordner Roklubben med det. Dette er med i prisen. De legger tilogmed opp bordkortene for deg, og legger ut sanghefter, vasker lokalet - rett og slett alt! Prisen er ikke så høy heller synes jeg.. har jo sjekket maaange steder før vi endte opp på Roklubben. Dette med at man kan ta med alkoholen selv er supert, det sparer man jo tusenvis på! Selve festen gikk på skinner, de har proffe servitører, god kokk, og de dekket opp gavebord, kaffe og kake bord pluss flott bar. Vi kunne ikke ha hatt et bedre sted å feire dagen vår på! Anbefales på det sterkeste!!! Adr. er Roklubben.no Det er ingen bilder på denne siden, noe som er synd fordi festsalen er kjempeflott. Lysekroner og veggmalerier.. Hilsen September, nygift og lykkelig
Cajsa Skrevet 11. oktober 2003 #2 Skrevet 11. oktober 2003 GRATULERER som gift da! Godt å høre at alt ble så bra, September! Og to ukers bryllupsreise er jo ikke å forakte! Nå har vi bestemt oss for vinterbryllup! Og da tror jeg ikke det er så egnet med et sted ved sjøen. Men har vært å tittet på Roklubben, det så veldig bra ut. Koselig at du husket på meg ihvertfall!
Marie H Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Flere som har hatt bryllup på Roklubben på Bygdøy??
Fru Snurp Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Vi skal ha bryllupsfesten vår der :-) Super service, og flotte lokaler. Vi gleder oss. Kjenner også andre som har hatt bryllup der, og som var stor-fornøyd!!!
Marie H Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Vi skal ha bryllupsfesten vår der :-) Så gøy å høre! Hva blir kuvertprisen sånn ca? Når på året skal du ha bryllup der?
prinsipessa Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 Jeg har akkurat skrevet kontrakt med Linn på roklubben og er kjempe fornøyd med alt så langt!! Gleder meg å høre at du har vært fornøyd September!!
Lullu Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Var fullt de datoene vi ønsket..... Fikk til slutt Nordre Skøyen Hovedgård, og er meget fornøyd med det. Var et must for oss at vi kunne ha med drikkevarer selv. Skal anbefale Rorklubben videre jeg. Flott at folk er fornøyde. Får håpe vi blir like fornøyde med Skøyen H.G.
Fru Snurp Skrevet 9. mars 2004 #9 Skrevet 9. mars 2004 Kjapt spørsmål til September: Hvor var dere i deres bryllup?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå