Gå til innhold

Strømpebukse / stilongs


Stig80

Anbefalte innlegg

Er en gutt som er dritt lei stilongs. Lurte på tips til strømpebukse. Hvilken type som er best når det ikke er så kaldt og hvem som er best når det er skikkelig kaldt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde kroppen min likt og ha ull på seg så hadde jeg nok gjort det. Må nok ty til noe annet.

Da får du holde den innendørs når det blir for kaldt, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det strømpebukser til menn, da? Vil ikke anbefale de til damer... Kjæresten min sa ihvertfall at de ikke var behagelige fordi de klemte for hardt over kronjuvelene. Ikke kan du enkelt vippe ut penis for å tisse heller. Jeg ville valgt trøye og longs i microfiber, det funker både i pluss og minusgrader, og er kjempefint om du er aktiv, siden det transporterer svetten vekk fra kroppen. Drar du sokkene opp over longsen blir det jo nesten som en strømpebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg og prøve strømpebukse. Liker og ha noe som holder kronjuvelene på plass. Og som ikke glir opp fra sokken. Så om noen har forslag om strømpebukse som egner seg for små kjølige og noen for kalde dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Strømpebukser er generellt kaldere enn skikkelig longs, så der brister illusjonen din dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Oroblu, "Satin 60" eller "ex-cell 80 den", de er gode og også varme på vinteren!

Ellers kan du prøve www.comfort4men.com

Strømpebuksene i 70 og 140 den er gode, men har en helt utrolig støtte og kompresjon fra lårene og ned til ankelene, så de kan være en utfordring å ta på! Men med en gang du har fått de på, så kjenner du at de er magiske for bena!!

Finnes ikke sliten i bena etter en lang dag på jobb i disse, i tillegg til at de holder deg varm og god!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devold ullundertøy anbefales på det sterkeste.

Liker ikke å ha på meg ull, men siden jeg jobber i barnehage har jeg tvingt meg selv til å bruke det. Så prøvde jeg devold og bruker det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...