AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er fortsatt glad i deg, der du ligger og prøver å gjøre det samme som meg. Komme deg videre fordi vi må! Jeg er takknemlig for alt vi har opplevd. I mange dager har jeg hatet alt jeg fikk av deg: Men nå føler jeg meg heldig. Det er så vondt å tenke at du skal sende samme flørtesmil til noen andre som jeg fikk av deg når vi møttes. Men nå er jeg såpass på vei at jeg bare ser at jeg har vært heldig som har fått disse gavene av deg! Nå skjønner jeg at smil, flørt og alle småtingene er gaver - det gjorde jeg ikke før jeg opplevde denne kjærlighetssorgen. Kjærlighetssorg er verre enn jeg hadde forventet. Jeg har ikke gått gjennom hele sorgen, men det er ikke rart at det tok så lang tid før vi skjønte at vi var nødt. Ta steget er så vanskelig når man brekker seg, mister matlyst, savner blikk, savner DEG. Men tro meg den som lurer: Det blir bra! Jeg har aldri vært så langt nede på bunnen; Men gi det noen dager! Uker..så merker du gode ting. Du slipper taket! Kjære "exen min": Du har gjort så mye vondt. Er mye en kan gjøre gjennom såpass mange år sammen! Har vært så bitter på deg...fikse deg og fikse meg. Holde sammen. Kjempe. Jeg har ikke åpnet opp vinduet for deg. Men jeg har fått ro. Da skjønner jeg at alt var en fantastisk tid - men vi klarte det ikke. Kjære deg: Lykketil med sorgen. Det kommer en tid etterpå, og det unner jeg deg! Det er nå jeg virkelig setter pris på deg, faktisk. Mer enn før! Vær så snill og ta godt vare på deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 28. oktober 2010 #2 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det var utrolig vakkert skrevet! Du har nok gjort det rette, men jeg skjønner så inderlig godt hvor vondt det er! Det er ikke så lett å gå videre, men du klarer det. Jeg må lese det du har skrevet en gang til (minst!) med masse tårer i øynene.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymjente18 Skrevet 28. oktober 2010 #3 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg klarte å sette meg inn i akkurat det du skrev. Helt nydelig skrevet.. Sitter her med tårer i øynene. Jeg gjorde det slutt med typen for ca en måned siden. Og det gjør veldig vondt enda. Det er en vanskelig tid, men det er bare å kjempe seg igjennom det. Så går det nok bra tilslutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har sett "Langt innlegg" også kjente meg igjen. Kjenner meg igjen i deg når det gjelder dette også. Sorgen. Kvalmen. Så flott du skriver! Jeg sitter med tårer i øynene. Så ekkelt at det noen ganger ikke funker uansett hvor hardt man kjemper og elsker hverandre! Dere blir sterkere hver for dere. Bedre venner, bedre personer. Og du, se frem mot flere fine gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå