Gjest Bananskal Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei Jeg har nettopp begynt å bruke Loette28 p-piller, og ønsker å utsette mensen. Slik jeg forstår det utifra pakningsvedlegget, så skal jeg gå direkte over på et nytt brett, uten å ta de hvite pillene. Men det jeg lurer på er, skal eg bare fortsette helt til de neste hvite pillene? Jeg skal bare utsette det ei uke, men skal jeg likevel fortsette til dei hvite pillene på det nye brettet? Slik at jeg hopper over hele mensen?
Lulilelu Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Hvis du gjør det på den måten så blir det nok slik ja. Hvis du holder deg unna sex eller bruker annen prevensjon en uke så kan du også vente en uke med å begynne med nytt brett etter du har tatt de hvite pillene. Da forskyver du mensen en uke.
felgen Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, du må gjøre det sånn du beskriver for at det skal funke, hvis ikke så tøyser du noe voldsomt med syklusen din, og da kan allting skje! Men følger du pakkevedlegget er det ikke noe stress å utsette mensen med Loette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå