Gå til innhold

Dum-og-deilig eller smart-og-stygg??


Gjest lmari

Hva ville du helst vært?  

  1. 1. Hva ville du helst vært?

    • Dum og deilig
      25
    • Smart og stygg
      35


Anbefalte innlegg

Hvis du kunne velge - hva ville du helst vært? Dum og deilig? Eller smart og stygg?

Eller for å sette det enda mer på spissen; Slank og dum eller tykk og smart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehhhhhh......Sprøtt og sette på trykk at man ville vært stygg, men d virker lissom hakket verre å velge dum.............(enda dummere..... :ler: )

Ser gjerne at gutta også tør å svare her......ærlig dahhh!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det så viktig å være smart at dere ville valgt å være tykke?

Skjønner at dette virker konstruert og teit, men jeg har tenkt litt på det i det siste. Hvor mye er man villig til å ofre for å være tynn, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så viktig å være smart at dere ville valgt å være tykke?  

Skjønner at dette virker konstruert og teit, men jeg har tenkt litt på det i det siste. Hvor mye er man villig til å ofre for å være tynn, liksom?

Syns d var et tankevekkende innlegg....på den måten at du tvinges litt til å ta stilling!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så viktig å være smart at dere ville valgt å være tykke?  

Skjønner at dette virker konstruert og teit, men jeg har tenkt litt på det i det siste. Hvor mye er man villig til å ofre for å være tynn, liksom?

Har en veldig god venninne som er smart og litt tykk.

Vil heller ha henne sånn enn syltynn og brødteit. (Hadde vel ikke vært venninner da...)

Utseende åpner en del dører, men ikke alle.

Tror ikke man er mer lykkelig som tynn. Eller pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er stygg og tykk synonymer liksom?...

Nei, absolutt ikke. Da er jeg i så fall veldig stygg... :-?

Men poenget mitt var mer at hvis du kunne velge mellom å være tynn og dum eller tykk og smart, hva ville du valgt. Glem alt om at du kunne slanket deg osv. Jeg er mer ute etter å høre hvor viktig det er å være tynn/slank?

Jada, jeg vet at det er en rar diskusjon, men jeg har som sagt tenkt litt på det i det siste...

Alle tynne er ikke pene, og alle tykke er ikke stygge. Det var ikke poenget. Poenget var hvis du kunne velge mellom to "onder" - dum eller tykk - hva velger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Mener dere med dette at å være TYNN er det samme som å være PEN??? :klø: Er ikke enig i det.

nei.. jeg forstod heller ikke hvor det med "tynn" kom i fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Anne er pen jeg!..(Jo helt ærlig nå!...) men nok om det.. Jeg er så stygg at jeg må ha på maske, så da håper jeg folk synes det er ok, og kan da for skamms skyld ikke gå etter lekkerbiskner selv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Synes Anne er pen jeg!..(Jo helt ærlig nå!...) men nok om det.. Jeg er så stygg at jeg må ha på maske, så da håper jeg folk synes det er ok, og kan da for skamms skyld ikke gå etter lekkerbiskner selv da...

...Får håpe at du er smart, da...? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte "Dum og deilig" pga "Ignorance is a bliss". Ofte kan det være tungvint å være den smarte i gruppen. Og man ser så bedre hvor stor glede andre har av å være navi. - Men ikke for det, omringet med smarte, intelektuelle venner så er det stimulerende å være i stand til å diskutere/kommunisere noe på et høyere nivå.

Tror gresset er like grønt på begge sider av dette gjerdet.

(... manji som ikke har tatt stilling til tykk/tynn i denne saken ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...