Gå til innhold

Top Gear i Oslo sept 2010


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hørt masse om at Top Gear - gutta kommer til Oslo og skal holde showet sitt her! (Top Gear er jo klart den beste bilunderholdningsprogrammet på TV ;) )

Men tingen er at de skal komme de nærmeste dagene her, og jeg aner ikke når - hvilken dato / klokkeslett!

Vet dere noe om det? Send gjerne ved en link som viser til dette.

Takker kjempemasse for et raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi er i Oktober nå.

prøv topgear.com eller google.

¨

åhh beklager så mye, jeg skrev feil bare. :) selvfølgelig jeg mente oktober da :P jeg har søkt masse, men ikke lett å finne info. kun VGs sider som legger ut linker om konkurransen om 2 gratis billetter til Top gear :P skal lete mer i kveld. om andre finner noe, legg det gjerne ut her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, hvis du ser artikkelen hos VG og/eller søker på nettet ser du jo at de kommer i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, hvis du ser artikkelen hos VG og/eller søker på nettet ser du jo at de kommer i mars.

Herregud SELV - den j*vla kilden du sikter til nå er ikke den jeg har vært inne på, skjønner du ikke det?? Den frekkheten kan du bare holde for deg selv ,- enten er du HØFLIG og deler link - noe som er det JEG er åpen for på dette forumet ,- eller så kan du skru av maskinen og se og legge deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Herregud SELV - den j*vla kilden du sikter til nå er ikke den jeg har vært inne på, skjønner du ikke det?? Den frekkheten kan du bare holde for deg selv ,- enten er du HØFLIG og deler link - noe som er det JEG er åpen for på dette forumet ,- eller så kan du skru av maskinen og se og legge deg. :)

Ja, her ble jo prakteksempelet på høflighet demonstrert ;)

Showene går fra 24. - 27. mars i følge denne lenken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...