Gå til innhold

Top Gear i Oslo sept 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hørt masse om at Top Gear - gutta kommer til Oslo og skal holde showet sitt her! (Top Gear er jo klart den beste bilunderholdningsprogrammet på TV ;) )

Men tingen er at de skal komme de nærmeste dagene her, og jeg aner ikke når - hvilken dato / klokkeslett!

Vet dere noe om det? Send gjerne ved en link som viser til dette.

Takker kjempemasse for et raskt svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er i Oktober nå.

prøv topgear.com eller google.

Skrevet

vi er i Oktober nå.

prøv topgear.com eller google.

¨

åhh beklager så mye, jeg skrev feil bare. :) selvfølgelig jeg mente oktober da :P jeg har søkt masse, men ikke lett å finne info. kun VGs sider som legger ut linker om konkurransen om 2 gratis billetter til Top gear :P skal lete mer i kveld. om andre finner noe, legg det gjerne ut her på forumet.

Skrevet

Herregud da, hvis du ser artikkelen hos VG og/eller søker på nettet ser du jo at de kommer i mars.

Skrevet

Herregud da, hvis du ser artikkelen hos VG og/eller søker på nettet ser du jo at de kommer i mars.

Herregud SELV - den j*vla kilden du sikter til nå er ikke den jeg har vært inne på, skjønner du ikke det?? Den frekkheten kan du bare holde for deg selv ,- enten er du HØFLIG og deler link - noe som er det JEG er åpen for på dette forumet ,- eller så kan du skru av maskinen og se og legge deg. :)

Gjest Spinell
Skrevet

Herregud SELV - den j*vla kilden du sikter til nå er ikke den jeg har vært inne på, skjønner du ikke det?? Den frekkheten kan du bare holde for deg selv ,- enten er du HØFLIG og deler link - noe som er det JEG er åpen for på dette forumet ,- eller så kan du skru av maskinen og se og legge deg. :)

Ja, her ble jo prakteksempelet på høflighet demonstrert ;)

Showene går fra 24. - 27. mars i følge denne lenken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...