AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Jeg har hørt masse om at Top Gear - gutta kommer til Oslo og skal holde showet sitt her! (Top Gear er jo klart den beste bilunderholdningsprogrammet på TV ) Men tingen er at de skal komme de nærmeste dagene her, og jeg aner ikke når - hvilken dato / klokkeslett! Vet dere noe om det? Send gjerne ved en link som viser til dette. Takker kjempemasse for et raskt svar!
Betty2 Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 vi er i Oktober nå. prøv topgear.com eller google.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 vi er i Oktober nå. prøv topgear.com eller google. ¨ åhh beklager så mye, jeg skrev feil bare. selvfølgelig jeg mente oktober da jeg har søkt masse, men ikke lett å finne info. kun VGs sider som legger ut linker om konkurransen om 2 gratis billetter til Top gear skal lete mer i kveld. om andre finner noe, legg det gjerne ut her på forumet.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Herregud da, hvis du ser artikkelen hos VG og/eller søker på nettet ser du jo at de kommer i mars.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Herregud da, hvis du ser artikkelen hos VG og/eller søker på nettet ser du jo at de kommer i mars. Herregud SELV - den j*vla kilden du sikter til nå er ikke den jeg har vært inne på, skjønner du ikke det?? Den frekkheten kan du bare holde for deg selv ,- enten er du HØFLIG og deler link - noe som er det JEG er åpen for på dette forumet ,- eller så kan du skru av maskinen og se og legge deg.
Gjest Spinell Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Herregud SELV - den j*vla kilden du sikter til nå er ikke den jeg har vært inne på, skjønner du ikke det?? Den frekkheten kan du bare holde for deg selv ,- enten er du HØFLIG og deler link - noe som er det JEG er åpen for på dette forumet ,- eller så kan du skru av maskinen og se og legge deg. Ja, her ble jo prakteksempelet på høflighet demonstrert Showene går fra 24. - 27. mars i følge denne lenken.
Lunatum Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Evt. kan du se på den offisielle siden http://live.topgear.com/world_tour/worldtour2009/component/content/article/74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå