Gjest idakaroline Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg må egentlig få kommet meg til en optiker og få tatt en synstest! Jeg har overhodet ikke lyst, for har hørt litt diverse meninger og opplevelser om det. Har vurdert Specsavers, er det et bra sted å gå til? Er det sånn at man ikke kan bruke sminke når man skal igjennom synstesten eller går det bra?
Lea=) Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Har aldri vært hos Specsavers, men du kan hvertfall bruke sminke
Gjest idakaroline Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke sånn at det blir ubehagelig hvis man bruker sminke? Og hvordan er den greia som måler trykket på øyet? Er vel forsåvidt den jeg gruer meg aller mest til ...
SmallTalk Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke sånn at det blir ubehagelig hvis man bruker sminke? Og hvordan er den greia som måler trykket på øyet? Er vel forsåvidt den jeg gruer meg aller mest til ... Spm nr 1: Nei. Det er ingen som skal pirke rundt inne på øyet ditt eller holde på med øyevipper osv. Spm nr 2: Den blåser luft på øyet ditt, og det kan være vanskelig å holde øyet skikkelig oppe gjennom hele luftstrømmen. Kommer en kort luftstrøm, og er ikke vondt. Bare ekkelt med tanke på at de fleste pleier å lukke øynene automatisk når sånn skjer, og det kan du ikke gjøre her. Sminke er det bare å bruke, men trykktesten kan føre til at øynene renner litt. Blir en del blunking dersom du trenger flere forsøk. Anbefaler en maskara som er vannfast eller som tåler litt vann/tårer. Og ang optiker så er det bare å finne en, og om du går til Specsavers eller noen andre spiller ikke noen rolle.
hanne_ Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Har vært hos specsavers og er meget fornøyd! Folkene var veldig hyggelige, og jeg fikk all den hjelpen jeg trengte. Du kan godt bruke sminke, og det er absolutt ingenting å grue seg til.
Gjest Xelle Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Ikke noe å være redd for. Ingen som tar på øyet ditt eller pirker på deg. Går så fint så.
Gjest idakaroline Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for svar! Føler meg mye roligere for å gå dit nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå