Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan kjøpe MacBook Pro og installere Win7 på den. Selv om det er som å banne i kirka. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var enig med deg helt frem til linken. Edge er en billigserie innenfor Thinkpad-merket, så selv om den gjerne er bedre enn diverse ræl fra merkene Acer/Packard Bell/Compaq så er den ikke representativ for Thinkpad generelt. Edge 13" er helt ok for en billigmaskin, men jeg har hørt klaging på manglende stivhet på 15". Gode Thinkpads i dag heter X (små), T (store) eller W (store og dyre). I tillegg finnes en L-serie som jeg ikke har erfaring med, men som skal være grei om man som de fleste private bærbarkjøpere i dag egentlig er på jakt etter en stasjonær som tar lite plass.

Når det gjelder HP er det viktig å skille mellom de proffe maskinene og de øvrige. Kjøper man f.eks. Pavilion-serie ber man om trøbbel, mens en Elitebook er virkelig bra, noe som også gjenspeiles i prisen. Ytterst få gode bærbare har 4-sifret prislapp, uansett hva Elkjøp ønsker å få kundene til å tro.

Som sagt, jeg har ikke erfaring med Lenovo, jeg vet bare at det er det foretrakte merket blant bedrifter og profesjonelle, samt at de ofte blir sammenlignet med Apple i byggekvalitet osv. Maskinen i linken må jeg være helt ærlig og si er en jeg bare fant i forbifarten som stemte noenlunde med kravene til en OK pris...

Man kan da få MacBook Pro til under 13000!? :klø:

Betalte ihvertfall rundt 10 000 for den jeg sitter og skriver på nå.. ;)

Ikke med 15" skjerm.

Endret av aluminium
Skrevet

Asus! De mest stille pc'ene jeg har vært borti. Ikke er de dyre heller.

Skrevet

Ikke med 15" skjerm.

Aha ;)

Hadde ikke fått meg meg at ts ville ha så stor skjerm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...