AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #21 Skrevet 28. oktober 2010 Du kan kjøpe MacBook Pro og installere Win7 på den. Selv om det er som å banne i kirka.
aluminium Skrevet 28. oktober 2010 #22 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Var enig med deg helt frem til linken. Edge er en billigserie innenfor Thinkpad-merket, så selv om den gjerne er bedre enn diverse ræl fra merkene Acer/Packard Bell/Compaq så er den ikke representativ for Thinkpad generelt. Edge 13" er helt ok for en billigmaskin, men jeg har hørt klaging på manglende stivhet på 15". Gode Thinkpads i dag heter X (små), T (store) eller W (store og dyre). I tillegg finnes en L-serie som jeg ikke har erfaring med, men som skal være grei om man som de fleste private bærbarkjøpere i dag egentlig er på jakt etter en stasjonær som tar lite plass. Når det gjelder HP er det viktig å skille mellom de proffe maskinene og de øvrige. Kjøper man f.eks. Pavilion-serie ber man om trøbbel, mens en Elitebook er virkelig bra, noe som også gjenspeiles i prisen. Ytterst få gode bærbare har 4-sifret prislapp, uansett hva Elkjøp ønsker å få kundene til å tro. Som sagt, jeg har ikke erfaring med Lenovo, jeg vet bare at det er det foretrakte merket blant bedrifter og profesjonelle, samt at de ofte blir sammenlignet med Apple i byggekvalitet osv. Maskinen i linken må jeg være helt ærlig og si er en jeg bare fant i forbifarten som stemte noenlunde med kravene til en OK pris... Man kan da få MacBook Pro til under 13000!? :klø: Betalte ihvertfall rundt 10 000 for den jeg sitter og skriver på nå.. Ikke med 15" skjerm. Endret 28. oktober 2010 av aluminium
Neala Skrevet 28. oktober 2010 #23 Skrevet 28. oktober 2010 Asus! De mest stille pc'ene jeg har vært borti. Ikke er de dyre heller.
Jesse Skrevet 28. oktober 2010 #24 Skrevet 28. oktober 2010 Ikke med 15" skjerm. Aha Hadde ikke fått meg meg at ts ville ha så stor skjerm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå