Gå til innhold

P-piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har startet opp med p-piller utenom mensen.

Det står så ymse rundt omkring, noen steder står det at det da skal være sikkert etter 8 dager, et annet sted leste jeg svar fra en lege hvor det stod 14 dager, og atter andre steder har det stått man må vente en mnd.

Jeg går på Loette28. Neste gang jeg ser min kjære, har jeg gått på pillene i 12 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har startet opp med p-piller utenom mensen.

Det står så ymse rundt omkring, noen steder står det at det da skal være sikkert etter 8 dager, et annet sted leste jeg svar fra en lege hvor det stod 14 dager, og atter andre steder har det stått man må vente en mnd.

Jeg går på Loette28. Neste gang jeg ser min kjære, har jeg gått på pillene i 12 dager.

Så vidt jeg husker gjelder 14dager på Loette 28, mulig jeg husker feil..

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg ville uansett ha venta i 14 dager i tillegg til bruk av kondom! Alltid lurt og være sikker :) Kjedelig å bli gravid om man overhodet ikke ønsker det!

Skrevet

Da kan det vel kanskje være like greit at jeg venter til det første brettet er ferdig?.... Ønsker ingen overraskende graviditet for øyeblikket, nei.. :yvonne:

Skrevet

Har du lest vedlegget i pakken, der finner du kanskje det tryggeste svaret.

Skrevet

Det står ikke noe om oppstart utenom mensen der, står kun at fra mensdag 1 er man trygg med en gang, 2-7 dag, må man vente 8 dager.

Gjest idakaroline
Skrevet

Tror likevel at det hadde vært greit å vente med å ha sex uten kondom! Brukte Loette for en stund tilbake, og mener at jeg da fikk beskjed om at jeg måtte vente 14 dager siden jeg startet på pillene utenom mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...