Gå til innhold

Hypotetisk dilemma...


Chiyo

Anbefalte innlegg

Hvis en kvinne som er straight (altså hun tenner på mannekroppen, men ikke kvinnekroppen) blir forelsket i en kvinne fordi hun liker henne som person. Er hun bifil da?

Hvis hun ikke bryr seg om kvinnekroppen, men faller for denne kvinnen fordi hun er noe helt spesiellt? Det er bare denne kvinnen og ingen andre kvinner hun forelsker seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gladjenten30

Hvis en kvinne som er straight (altså hun tenner på mannekroppen, men ikke kvinnekroppen) blir forelsket i en kvinne fordi hun liker henne som person. Er hun bifil da?

Hvis hun ikke bryr seg om kvinnekroppen, men faller for denne kvinnen fordi hun er noe helt spesiellt? Det er bare denne kvinnen og ingen andre kvinner hun forelsker seg i.

Da er man et ganske normalt menneske. :) Bare vær oppmerksom på at hvis man har et forhold til denne kvinnen man er forelsket i, så vil mange omkring en putte en i båsen "lesbisk" eller "bifil". Men sånne ord er irrelevante. Følg hjertet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor man skal definere folks seksuelle legning. JEG tror de aller fleste er tilbøyelig til å være både det ene og det andre, og at dette er noe som kan forandre seg.

Tidligere ble jeg forelska i både jenter og gutter. Nå er jeg sammen med en mann, og tanken på å forelske meg i og være i et forhold med ei jente er helt ute på viddene, klarer ikke se det for meg engang. Seksuelt tenner jeg på begge kjønn.

Kall meg gjerne forvirra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg skjønner ikke hvorfor folk er så livredd for å bli definert.

Du er ikke en annen person bare fordi vi har et ord på hva du er eller hva du gjør.

Vi definerer yrker etter navn, vi definerer kjønn, vi definerer hvor vi kommer fra..

Det er ikke så skummelt som folk skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...