Gjest Inger Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei. Jeg fjernet to føflekker for noen dager siden. Jeg fikk beskjed om å ikke dusje på tre dager og at stingene skal fjernes etter en uke. Men jeg fikk bare teit over det andret såret, men ikke over det største. Og det syntes jeg virker så rart, må ikke jeg ha teip over for å beskytte såret og stingene? Må jeg gå og kjøpe teip på apoteket? Jeg syns det er litt skummelt at jeg ikke har teip over for å beskytte. Og dette såret ligger ganske nært hårfestet, over det venstre øret. Er det noen som vet noe som helst hva jeg skal gjøre?
Berentsens Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Dekk det til med plaster om du vil det. Men jeg vil anbefale at du lar det få komme luft til såret. Når du er ut kan du ha på teip.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 La det komme luft til! Jeg festet plaster over en føflekk jeg fjernet i ansiktet (legen hadde ikke satt på, og jeg synes det så så stygt ut), og det som hadde grodd, fulgte med da jeg tok det av. Har fått stygt arr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå