Gå til innhold

Dama beit meg i kølla

Fremhevede innlegg

Gjest BitchesBeCRAZY
Skrevet

Jeg småkrangla med dama i går kveld. Hun ble hissig og siden det var sent gadd jeg ikke å diskutere, så jeg gikk å la meg. Da hun omsider kom og la seg under dyna, gikk hun ned på meg. Jeg forventet en blowjob, men det jeg fikk var et bitt. Hun beit meg for pokker i kuken - skikkelig hardt. HVA I HELVETE skal det være godt for? Vurderer å ditche hele fitta på grunn av dette. Jeg måtte til legen i dag...

Hva tenker egentlig dere damer med for noe??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja unnskyld for at dama beit deg i kuken.

Vi gjør alltid det når vi blir sinte vet du.

:klaske:

• Liker 6
Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, for det at du har funnet deg en aggressiv dame som biter deg i kuken vil jo si at det gjør alle damer når de blir sinte.

Må vel bare beklage på vegne av mitt eget kjønn, vi vet rett og slett ikke bedre.

• Liker 7
Gjest BitchesBeCRAZY
Skrevet (endret)

Dropp sarkasmen. Dette er helt fucked up! Jeg kan ikke ha sex på en måned på grunn av dette.

Endret av Bond
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Dropp sarkasmen. Dette er helt fucked up! Jeg kan ikke ha sex på en måned på grunn av dette.

Det hjelper ikke å kjefte på damer på internett. Ta det opp med den det gjelder i steden for å spre eder å galle her. Med den tonen du har får du ikke mye sympati fra noen her uansett.

Endret av Bond
  • Liker 9
Skrevet

Slemt og si det men, det virker som at du fortjente et bitt i kuken slik som du oppfører deg her inne, så skjønner jeg godt at dama di klikka på deg :ler:

• Liker 3
Gjest Eventyr3
Skrevet (endret)

ZIP IT!

Hva kommer du her og leker så gærn for ? hæ?

Du er furt og når du får et svar du ikke liker så reagerer du som en drittunge.

Endret av Bond
  • Liker 4
Gjest BitchesBeCRAZY
Skrevet (endret)

Det er JEG som ikke kan knulle på en måned. Legen sa at jeg måtte ta det med ro. Fitta reiv jo i stykker noe vev i kølla mi!

Endret av Bond
Skrevet

Trden er ryddet

Trampe -mod-

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det er JEG som ikke kan knulle på en måned. Legen sa at jeg måtte ta det med ro. Fitta reiv jo i stykker noe vev i kølla mi!

Stakkars deg, gå en hel måned uten sex, så grusomt :riste: . Jeg synes du sa at det var dama som beit. Det er ikke tenner i f***a.

PS. Jeg levde i sølibat i 12 år jeg inntil for ca. 5 år siden. Jammen har jeg overlevd :fnise: .

Endret av Belladonna
Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Jeg småkrangla med dama i går kveld. Hun ble hissig og siden det var sent gadd jeg ikke å diskutere, så jeg gikk å la meg. Da hun omsider kom og la seg under dyna, gikk hun ned på meg. Jeg forventet en blowjob, men det jeg fikk var et bitt. Hun beit meg for pokker i kuken - skikkelig hardt. HVA I HELVETE skal det være godt for? Vurderer å ditche hele fitta på grunn av dette. Jeg måtte til legen i dag...

Hva tenker egentlig dere damer med for noe??????????

hey hey hey. Bare fordi dama di er gæren så må du ikke skjære alle over en kam. Kunne ikke falt meg inn å gjøre det på min type uansett hvor forbanna jeg var på han. Stakkars deg. Går det bra? Hun høres ikke helt god ut hun der.

Jeg er ikke sarkastisk nå altså. irriterer meg. Om en mann hadde bitt dama så hardt i f.eks puppen at hun måtte til legen hadde alle kvinner her kalt han en kvinnemishandlende psykopat men når en jente skader en gutt ved å bite han så hardt i pikken at han tar så stor skade av det så er det liksom morsomt. Dobbeltmoralen flagrer her på kg.

Enig med deg dump henne. Sånt gjør man ikke

Endret av BettyBoop28
  • Liker 2
Skrevet

Det er JEG som ikke kan knulle på en måned.

Du har nok misforstått noe her: det er luft du ikke kan greie deg uten i en mnd. Ikke det andre som du tror du ikke kan klare deg uten.

Ikke en bra løsning å bite noen noe som helst sted, men gjort er gjort. Bruk tiden til å tenke litt over livet ditt, kanskje?

Gjest BitchesBeCRAZY
Skrevet

Stakkars deg, gå en hel måned uten sex, så grusomt :riste: . Jeg synes du sa at det var dama som beit. Det er ikke tenner i f***a.

Når ei dame biter deg i kuken og gjør deg funksjonshemmet i en måned, er hun ei FITTE.

Gjest BitchesBeCRAZY
Skrevet

Du har nok misforstått noe her: det er luft du ikke kan greie deg uten i en mnd. Ikke det andre som du tror du ikke kan klare deg uten.

Ikke en bra løsning å bite noen noe som helst sted, men gjort er gjort. Bruk tiden til å tenke litt over livet ditt, kanskje?

Jeg knuller hver dag jeg. Er ikke impotent som resten av kvinneguiden.

Gjest Eurodice
Skrevet

Når ei dame biter deg i kuken og gjør deg funksjonshemmet i en måned, er hun ei FITTE.

Når du bruker den folkelige betegnelsen på det kvinnelige kjønnsorgan som et skjellsord, forteller det mye om deg.

• Liker 5
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Når du bruker den folkelige betegnelsen på det kvinnelige kjønnsorgan som et skjellsord, forteller det mye om deg.

ehm skulle gjerne vært enig med deg men når jeg blir fly forbanna har jeg en tendens til å bruke det som skjellsord selv. Ganske mye faktisk, og ikke bare om folk men om ting. Når datamaskinen klikker kan jeg finne på å si jævla fittedata. bruker også kuk ofte. Ok dette var ot men følte bare for å få det sagt. "FLAU"

Gjest BitchesBeCRAZY
Skrevet

Jepp, hun ryker! Og hvis jeg får varig mén, anmelder jeg henne!

Skrevet (endret)

Jepp, hun ryker! Og hvis jeg får varig mén, anmelder jeg henne!

Ja, gjør det!

Endret av Kråkesaks
  • Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

hey hey hey. Bare fordi dama di er gæren så må du ikke skjære alle over en kam. Kunne ikke falt meg inn å gjøre det på min type uansett hvor forbanna jeg var på han. Stakkars deg. Går det bra? Hun høres ikke helt god ut hun der.

Jeg er ikke sarkastisk nå altså. irriterer meg. Om en mann hadde bitt dama så hardt i f.eks puppen at hun måtte til legen hadde alle kvinner her kalt han en kvinnemishandlende psykopat men når en jente skader en gutt ved å bite han så hardt i pikken at han tar så stor skade av det så er det liksom morsomt. Dobbeltmoralen flagrer her på kg.

Jeg har aldri sagt at det er greit at hun biter han på den måten, vold er aldri greit. Men jeg synes heller ikke det er greit å oppføre seg slik som denne fyren gjør.

Situasjonen er ikke morsom, dama er tydeligvis ikke rett i hodet og han burde dumpe henne, men måten han oppfører seg på er fantastisk komisk.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg har aldri sagt at det er greit at hun biter han på den måten, vold er aldri greit. Men jeg synes heller ikke det er greit å oppføre seg slik som denne fyren gjør.

Situasjonen er ikke morsom, dama er tydeligvis ikke rett i hodet og han burde dumpe henne, men måten han oppfører seg på er fantastisk komisk.

nei enig der. Liker heller ikke oppførselen eller holdningen hans, men skjønner jo han er forbanna på henne, men idiotisk at han slenger dritt på kg og anklager alle jenter i verden for å være bitcher pga noe en jente gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...