Gå til innhold

Barnevogn i Audi A4 vs A6


dextrin

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og mannen har de siste tre årene hatt en Audi A4, og skal nå bytte den ut fordi den begynner å bli gammel og sliten. Vi har vært så fornøyd med bilen, og kan gjerne tenke oss å kjøpe en nyere A4. Til sommeren våren venter vi barn, og det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med barnevogn i en A4?

Gikk det fint? Hvilke vogn var det plass til, eventuelt ikke?

Takk for hjelp! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg og mannen har de siste tre årene hatt en Audi A4, og skal nå bytte den ut fordi den begynner å bli gammel og sliten. Vi har vært så fornøyd med bilen, og kan gjerne tenke oss å kjøpe en nyere A4. Til sommeren våren venter vi barn, og det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med barnevogn i en A4?

Gikk det fint? Hvilke vogn var det plass til, eventuelt ikke?

Takk for hjelp! :goodbye:

Vi klarte oss greit med 2 barn, en vogn og to barneseter i vår 2006 audi a4. Nyeste A4 er jo enda litt større. A6 er nok likevel å foretrekke - rent plassmessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idamarte

Med en stor barnevogn (type Simo kombi), synes jeg det også er trangt i bagasjerommet på en A6. Stasjonsvogn er tingen! Man reiser jo ofte med annen bagasje i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro det går fint med barnevogn i en A4. Jeg har i alle fall god plass til Rottweileren min i bagasjerommet, og han er vel på størrelse med ei vogn. :ler: Dere vil i alle fall ha god plass til vogn i A6en!

Men jeg ville absolutt tenkt på andre ting enn plassen (når plassen er stor nok, om enn litt trangt) om jeg vurderer A4 kontra A6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...