dextrin Skrevet 27. oktober 2010 #1 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Jeg og mannen har de siste tre årene hatt en Audi A4, og skal nå bytte den ut fordi den begynner å bli gammel og sliten. Vi har vært så fornøyd med bilen, og kan gjerne tenke oss å kjøpe en nyere A4. Til sommeren våren venter vi barn, og det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med barnevogn i en A4? Gikk det fint? Hvilke vogn var det plass til, eventuelt ikke? Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 27. oktober 2010 #2 Del Skrevet 27. oktober 2010 A4 er litt liten, ville heller gått for A6 om du må ha med vogn og barnesete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 27. oktober 2010 #3 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Jeg og mannen har de siste tre årene hatt en Audi A4, og skal nå bytte den ut fordi den begynner å bli gammel og sliten. Vi har vært så fornøyd med bilen, og kan gjerne tenke oss å kjøpe en nyere A4. Til sommeren våren venter vi barn, og det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med barnevogn i en A4? Gikk det fint? Hvilke vogn var det plass til, eventuelt ikke? Takk for hjelp! Vi klarte oss greit med 2 barn, en vogn og to barneseter i vår 2006 audi a4. Nyeste A4 er jo enda litt større. A6 er nok likevel å foretrekke - rent plassmessig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. oktober 2010 #4 Del Skrevet 27. oktober 2010 Anbefaler helt klart A6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idamarte Skrevet 27. oktober 2010 #5 Del Skrevet 27. oktober 2010 Med en stor barnevogn (type Simo kombi), synes jeg det også er trangt i bagasjerommet på en A6. Stasjonsvogn er tingen! Man reiser jo ofte med annen bagasje i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 2. november 2010 #6 Del Skrevet 2. november 2010 Er det snakk om stasjonsvogn eller sedan? Og hvilken årsmodell, ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dextrin Skrevet 7. november 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 7. november 2010 Det er snakk om en stasjonsvogn, 2007 modell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. november 2010 #8 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg vil tro det går fint med barnevogn i en A4. Jeg har i alle fall god plass til Rottweileren min i bagasjerommet, og han er vel på størrelse med ei vogn. Dere vil i alle fall ha god plass til vogn i A6en! Men jeg ville absolutt tenkt på andre ting enn plassen (når plassen er stor nok, om enn litt trangt) om jeg vurderer A4 kontra A6.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå