Gå til innhold

Til dere bloggere..


Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen hjertelig takk igjen, for oppmuntrende ord, hjelp og støtte<3 :-) Jeg blir så utrolig glad når noen vil hjelpe<3 Har forøvrig to tråder going on her, for jeg trenger virkelig all den hjelp jeg kan få;) VIL jo så gjerne få til..!

Nå har det seg altså slik at jeg har greid å skifte til et kuult design på bloggen min på blogspot, ved hjelp av youtube og PYZAM:) *veldig stolt*, hehe:D Og så har jeg hele TRE innlegg, med bilder og greier;):P Hahaha:D Men det er også det eneste jeg har fått til:) En header får jeg altså IKKE til!!! *grrrrrr* Er man avhengig av Photoshop for å få til en fin header? Prøvde med bare et bilde av meg, men da kom det jo opp et ENORMT bilde, med navnet mitt og presentasjonsteksten over... Jeg vil jo bare ha en smal header med navnet mitt på, som ikke dekker hele skjermbildet når man går inn på bloggen...

Jeg registrerte meg også på blogg.no faktisk - bare for å få sett om det var enklere for meg å forstå.. Vet ikke helt hva jeg skal si, for heller ikke der fikk jeg til mye...:-/ Joda, jeg er en oppegående person med god kunnskap om mye, men ang bloggsystemet er jeg tydligvis et BRØD..!!:-S

Er det slik at det ikke går an å hente design fra PYZAM og bruke på blogg.no? Slik som jeg gjorde på blogspot? Jeg fikk det iallefall ikke til på blogg.no...

Og på bloggen min på blogspot går det ikke an for andre (eller meg selv forsåvidt) å kommentere, selv om jeg har trykt på "tillat" på ALT av innstillinger under kommentarer..?! Hva har jeg gjort galt her da..??? Noen som kan tenke seg til det?

En annen grunn til at jeg vurderer å gå over til blogg.no, i tillegg til at det muligens er enklere for et brødhode av en nybegynner som meg, er at da får jeg jo kanskje LESERE på bloggen min..!!:-) For hvordan i alle dager skal folk få vite om bloggen min på blogspot?? Greit at jeg kan annonsere på facebook, men jeg vil jo gjerne at andre som jeg ikke kjenner også skal kunne lese og evt kommentere - det er jo så trivelig å bli "kjent" med nye mennesker:-)

Please help me....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

När det gäller bilden till headern så måste du ändra storlek i Photoshop först. ;)

Skrevet

Bli medlem på Bloglovin.com, där kan du sätta en kategori för bloggen och det blir lättare för folk att hitta dit. Dessutom kan du se hur många följare du har där! Och så hittar man ju självklart själv en massa bloggar man vill följa, haha.

Skrevet (endret)

Trenger ikke Photoshop for et bilde, kan like greit endre størrelse på enkle bildervisningsprogrammer a la IrfanView.

Eller om man trenger litt mer redigering - Gimp.

Eller du kan bruke også 2draw, den er nettleser-basert, men der må du nok tegne litt selv :)

Photoshop bare for å endre størrelse er litt overkill.

Endret av Bond
Skrevet

Takk, mange takk igjen, LetThemEatCake og Bond:-) Vet dere om det går å kopiere et design fra PYZAM til blogg.no - slik som man kan på blogspot ved hjelp av html-koder? Jeg fikk det til på blogspot, men da jeg prøvde det på blogg.no, ble bare hele bloggen min fylt med "greske" tall og bokstaver.. Er det kanskje fordi det rett og slett ikke går på blogg.no?? Hvor kan man evt da hente kuule design som funker på blogg.no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...