neeta85 Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er 25 år gammel og har det siste året merket at jeg sliter mer og mer med "nervøs mage". Jeg har det kanskje med å være litt engstelig av meg, men ikke noe utenom det vanlige vil jeg tro? De gangene jeg har vært arbeidsleder på jobb (kommer alene kl 8, må taste inn koden til alarmen. Er kanskje dette jeg er mest nervøs for), blir jeg skikkelig dårlig og må gå på do hele tre ganger på to timer. I sommer når vi skulle fly hjem var jeg dårlig i magen nesten en hel uke etterpå. Skjønner ikke at det skal være så ille Noen som sliter med det samme? Er det noe jeg kan gjøre med dette - noe som kan hjelpe? Og svaret "prøv å ikke engste deg" vil ikke hjelpe! Det har jeg allerede prøvd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har noe av det samme. Løsningen er dessverre veldig ofte å forsøke å mestre situasjonen som fører til dårlig mage. Når det gjelder reiser og sånt, så kan det absolutt være nyttig å ta immodium. Ikke bare fordi det bremser tarmen, men også fordi man slapper av på en annen måte ved å vite at man ikke nødvendigvis må ha en do tilgjengelig til enhver tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå