Gjest Wolfmoon Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Har en whirlpool ADG6550 oppvaskmaskin som plutselig ikke gidder å fungere noe mer. Den sto og blinket, og hendte ingenting. Startknappen blinker to ganger, noe jeg har funnet ut at muligens er en feilkode, men hvilken var jammen meg ikke så lett. Når jeg holder inne startknappen, så tømmer maskinen seg. Ingen lekasjer eller lignende å se noe sted, så ser ikke ut til at det er noe feil med utløpet. Maskinene fylte seg jo også med vann første gangen, så merkelig hvis det plutselig skulle gå skeis! Noen som har noen råd eller tips? Har tatt ut filteret og renset det, og kan ikke kjenne noe som sitter fast.
Silveri Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Har du forsøkt å ta ut strømledningen, vente 1 minutt og sette den i igjen? Det hjalp på min Whirlpool oppvaskmaskin som plutselig ikke ville virke ordentlig for en stund siden..
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Jepp, prøvde det og det funka ikke. Den lyser bare på skylling, blinker to ganger på startknappen og skyller ut vannet når jeg holder startknappen inne.
Silveri Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Du kan prøve å ringe Whirlpool service (tlf 22 08 69 60) og høre om de har noen tips. Hvis du fremdeles er dekket av reklamasjonstiden sender de reparatør. Whirlpool har dritt-produkter (har hatt feil på alle 3 hvitevarene derfra og de er under 1 år gamle), men de har veldig hyggelig og bra service når jeg har klaget.
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Den tilhører leiligheten som vi leier, så får kontakte utleier før jeg gjør noe med den. Vet jo ikke engang hvor gammel den er.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Du kan søke på nett etter bruksanvisning. Produsenten har gjerne det lagt ut på hjemmesiden.
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Har gjort det, bruksanvisningen på whirlpool sine sider sa meg absolutt ingen ting. Er jo ikke for å starte maskinen jeg trenger bruksanvisning, er for å finne ut hva problemet er. Men det var ikke i den jeg fant.
yoga Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Hei Wolfmoon, fant du ut hva problemet var? Vi sliter med det samme, og finner ingen info om hva det kan være.... Endret 4. januar 2011 av yoga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå