Gå til innhold

Snike seg ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva får deg til å tro at TS er et troll? :klø:

Flere ting. Siste dråpen var at jeg har lest alle innleggene i denne tråden, og det er vanvittig usannsynlig at en 14åring har så mange skrivefeil og gjør de feilene denne personen gjør. Dessuten er det mange som liker å starte sånne tråder bare for å starte en debatt/krangel. Jeg kjøper det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som er med på leken må tåle steken.

Enig.

Skrevet

Flere ting. Siste dråpen var at jeg har lest alle innleggene i denne tråden, og det er vanvittig usannsynlig at en 14åring har så mange skrivefeil og gjør de feilene denne personen gjør. Dessuten er det mange som liker å starte sånne tråder bare for å starte en debatt/krangel. Jeg kjøper det ikke.

Du får tro hva du vil, jeg bryr meg ikke om du ikke tror på meg.

Men der jeg bor er ikke miljøet så utrolig enkelt..

Skrevet

Du får tro hva du vil, jeg bryr meg ikke om du ikke tror på meg.

Men der jeg bor er ikke miljøet så utrolig enkelt..

Jeg har ikke noe problem med å tro at en 14åring har sneket seg ut om natten.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tro meg, jeg har hengt på mange ungdomsforum, og det er utrolig hvor mange det er som driter i rettskriving : p Har av og til vært så dårlig skrevet at flere moderatorer har finskrevet innlegget for at folk skal kunne lese det skikkelig.

Og det er ikke usannsynelig av tenåringer å starte slike debatter. Krangel og dårlig kommunikasjon mellom foreldre og ungdom er da ikke så uvanlig...?

Skrevet

Tro meg, jeg har hengt på mange ungdomsforum, og det er utrolig hvor mange det er som driter i rettskriving : p Har av og til vært så dårlig skrevet at flere moderatorer har finskrevet innlegget for at folk skal kunne lese det skikkelig.

Og det er ikke usannsynelig av tenåringer å starte slike debatter. Krangel og dårlig kommunikasjon mellom foreldre og ungdom er da ikke så uvanlig...?

Godt mulig jeg tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...