Gjest Loveheartx Skrevet 26. oktober 2010 #41 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg pleier ikke tenke på stooor rumpe som noe positivt, men det kommer vel an på hva man mener med det.. Ikke noe galt med en "skikkelig jenterumpe" med en viss fyldighet og form som bidrar til en fin timeglassfigur. Det er noe annet med svære feite rumper som først og fremst er et resultat av at dama faktisk er småfeit. Denne er helt på grensa for meg, men må innrømme at det er et rimelig hott bilde: http://img34.imageshack.us/img34/4786/81989839.jpg Åh, hun kler den rumpa bra! Sjekk de slanke fine beina med den strutterumpa over da, lucky Endret 27. oktober 2010 av Loveheartx
Stinelin Skrevet 27. oktober 2010 #42 Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg pleier ikke tenke på stooor rumpe som noe positivt, men det kommer vel an på hva man mener med det.. Ikke noe galt med en "skikkelig jenterumpe" med en viss fyldighet og form som bidrar til en fin timeglassfigur. Det er noe annet med svære feite rumper som først og fremst er et resultat av at dama faktisk er småfeit. Denne er helt på grensa for meg, men må innrømme at det er et rimelig hott bilde: http://img34.imageshack.us/img34/4786/81989839.jpg Men i svarte, er det mulig å finne noe feil ved henne også da?? Hun er jo bare nydelig! Endret 27. oktober 2010 av Bond
Gjest Dainty Skrevet 27. oktober 2010 #44 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg synes det er fint så lenge det står i proporsjoner til resten av kroppen. Det fineste er når avstanden mellom skuldrene tilsvarer bredden over hoftene/rumpa så mye som mulig - en kjempespinkel overkropp og en diger rumpe er ikke så pent etter min mening. Og det finnes selvsagt begrensninger. En svær, fleskete bakdel som resultat av for mye mat og for lite trening er ikke vakkert. Men en normalt rund, kvinnelig derrière er hot, og det er også fint når den er tydelig trent.
Gjest storrumpe Skrevet 27. oktober 2010 #45 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har selv en fyldig rumpe. Jeg føler den ikke passer til resten av kroppen. Og jeg er veldig svai i ryggen og så den blir veldig fremtredene... Men det er jo fint å høre at det er mennesker som liker det slikt og.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #46 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har alltid tenkt at brei over baken og stor rumpe ikke er noe fint. Men det er fint med former. Jeg hadde sprettrumpe, men etter 3 unger er det ikke mye rumpe igjen. Trener en del også. Jeg savner rumpa mi, men har funnet roen at kroppen forandrer seg og det er ikke mulig å bestemme hvor man skal ha fett eller ikke. Jeg er tynn/slank og har ikke gener til å bygge muskler eller til å få stor rumpe.
Gjest mann 32 Skrevet 27. oktober 2010 #47 Skrevet 27. oktober 2010 Hvorfor er dame rumper så deiligt i stram dongri uten baklommer?
Gjest mann 32 Skrevet 27. oktober 2010 #48 Skrevet 27. oktober 2010 Til storrumpe du må jo være perfekt i en slik bukse svai i ryggen og en stram dongri uten baklommer det hadde vært rått å se deg i en slik bukse, bruker du det?
FyFarao Skrevet 27. oktober 2010 #49 Skrevet 27. oktober 2010 Vi har vært sammen i 21 år. Men hun har fortsatt ei stor, deilig rumpe. Selv nå, etter 20, kommer jeg etter bare et par minuter om hun stiller seg klar for en doggy style. Smal midje, brede hofter, og runde rompeballer....o la la
FyFarao Skrevet 27. oktober 2010 #50 Skrevet 27. oktober 2010 Vi har vært sammen i 21 år. Men hun har fortsatt ei stor, deilig rumpe. Selv nå, etter 20, kommer jeg etter bare et par minuter om hun stiller seg klar for en doggy style. Smal midje, brede hofter, og runde rompeballer....o la la
FyFarao Skrevet 27. oktober 2010 #51 Skrevet 27. oktober 2010 Vi har vært sammen i 21 år. Men hun har fortsatt ei stor, deilig rumpe. Selv nå, etter 20, kommer jeg etter bare et par minuter om hun stiller seg klar for en doggy style. Smal midje, brede hofter, og runde rompeballer....o la la
Gjest Mix-a-lot Skrevet 27. oktober 2010 #52 Skrevet 27. oktober 2010 Må bare sitere Sir Mix-A-Lot fra tidlig nittitall... like big butts and I can not lie You other brothers can't deny That when a girl walks in with an itty bitty waist And a round thing in your face You get sprung, wanna pull out your tough 'Cause you notice that butt was stuffed Deep in the jeans she's wearing I'm hooked and I can't stop staring
Gjest BootyLover Skrevet 28. oktober 2010 #53 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg elsker jenter med stor rumpe. Har merket at jeg bare tenner på jenter med digg rumpe. Har jenten ikke rumpe så tenner jeg ikke på henne. Rumpe er et must !!! Shakira, rihanna, naomi russell, alexis texas, mhmmmmmmmmmm... Jeg elsker å pule jenter med digg rumpe i doggystyle mens jeg spanker henne bakfra. Pleier å gni kuken mellom begge rumpeskinkene til damen og etterpå stikker jeg den inn og nyter synet av den svære digge rumpen som klasker borti meg.. RUMPE <3
Gjest gjest Skrevet 28. oktober 2010 #54 Skrevet 28. oktober 2010 Utrolig morsomt å lese her at enkelte går rundt i denne verden og tror at pupper og rompe KUN avhenger av hvor mye kalorier du får inn i kroppen. Ja, vekten din forandres mtp mat og trening. Men du som påstår dette har misforstått et par ting når det kommer til anatomi. Du får ikke J-lo rumpe bare pga det du spiser og hvor mye du beveger deg. Alt er faktisk ikke innenfor menneskets makt (det er noe som heter DNA).
Lista Skrevet 30. oktober 2010 #55 Skrevet 30. oktober 2010 Spis naturlig mat - mat som er lite bearbeidet. Ha et basiskosthold med f.eks.: Melk, ost, peanøttsmør, egg, fisk, grovt brød, brun ris, havregryn, bær og grønnsaker. I tillegg til dette basiskostholdet, spiser du det du har lyst på. Basiskostholdet tilfredsstiller kroppens behov for næring, mens "maten du har lyst på" tilfredsstiller psyken din. NB: Sørg alltid for å spise tilstrekkelig, slik at du er i en positiv energibalanse. Det akkurat dette som er nøkkelen til en fin kropp! Energi fra riktig mat gjør deg ikke feit (!) :-) Er det mulig å ha så lite peiling? Om man spiser en mengde kyllingfilet hver dag som tilsvarer 4000 kalorier, går man jo opp i vekt! Selv om kyllingfilet er sunn og mager mat.
Gjest frida Skrevet 30. oktober 2010 #57 Skrevet 30. oktober 2010 jeg har en passe fin rumpe , men den er min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå