Gå til innhold

Jenter med store rumper


Gjest blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jente selv,men er enig med deg.Jenter med store rumper er så fint.Skulle ønske jeg hadde veldig stor rumpe,men det har jeg ikke:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jente selv,men er enig med deg.Jenter med store rumper er så fint.Skulle ønske jeg hadde veldig stor rumpe,men det har jeg ikke:(

Det er bare å spise mer mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å spise mer mat ;)

heheheh ja jeg veier nok vil jeg si :)Spiser nok problemet er at det legger seg andre steder enn der eller det er veldig delt.Har rumpe men vil ha større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er så fint/ spesielt med store rumper da? min er jo ikke liten akkurat men skulle ønske jeg hadde mindre!!

Rumpa er for gutter slik som brede skuldre er for jenter - veldig tiltrekkende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heheheh ja jeg veier nok vil jeg si :)Spiser nok problemet er at det legger seg andre steder enn der eller det er veldig delt.Har rumpe men vil ha større.

Hvis du spiser mer mat, men samtidig drikker mindre brus, vil du få større rumpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spiser mer mat, men samtidig drikker mindre brus, vil du få større rumpe! :)

Kan jeg bare spørre hva brus har med det å gjøre.Jeg drikker aldri brus,men har rett og slett ikke den kroppsformen til åfå en slik rumpe ala kim kardishian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg synes det er pent med store sumper på jenter/meg selv er at klær sitter så mye finere på og det er så super feminint.Man ser veldig kvinnelig ut

Hun har den perfekte rumpa

Sier du det? Jeg trodde det var J-Lo som var rumpedronningen? Jeg mener at jeg leste et eller annet sted at Jennifers rumpe faktisk er forsikret. Omtrent som beina til Marlene Dietrich i sin tid. Og øya til Marty Feldman. Uten sammenligning forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpe har lite med vekt og gjøre, det har noe med fasong å gjøre. Jeg har en stor strutterumpe, og det sitter bom fast enten jeg legger på meg eller går ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Jeg trodde det var J-Lo som var rumpedronningen? Jeg mener at jeg leste et eller annet sted at Jennifers rumpe faktisk er forsikret. Omtrent som beina til Marlene Dietrich i sin tid. Og øya til Marty Feldman. Uten sammenligning forøvrig.

j lo hadde det vel hun begynner å bli gammel så de yngre må ta over.Selvom det ikke er noe galt med rumpa til j lo heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumpe har lite med vekt og gjøre, det har noe med fasong å gjøre. Jeg har en stor strutterumpe, og det sitter bom fast enten jeg legger på meg eller går ned i vekt.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre hva brus har med det å gjøre.Jeg drikker aldri brus,men har rett og slett ikke den kroppsformen til åfå en slik rumpe ala kim kardishian

Kim Kardishian har innlegg i både pupper og rumpe (!) Jeg liker henne ikke - hun er pen i ansiktet, men altfor falsk.

Kroppen din formes etter maten du spiser. Mye brus = stor mage. Mye god mat = større pupper og større rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Kardishian har innlegg i både pupper og rumpe (!) Jeg liker henne ikke - hun er pen i ansiktet, men altfor falsk.

Kroppen din formes etter maten du spiser. Mye brus = stor mage. Mye god mat = større pupper og større rumpe.

Hun har ikke innlegg i rumpa hvis du ser på den nye kanalen bliss.Så har hun eget program hvor hun avkrefter alle ryktene om innlegg.De viser også gamle bilder av henne hvor rumpa er like stor.Silikon i puppene har hun helt sikkert.

Jeg tror ikke helt på det der du sier alle kvinner er forskjellig bygd.Man legger på seg forskjellige steder.Hvis det hadde vært slik du sier hadde jo ingen trengt silikon.Dessverre så er det ikke slik.

Endret av Bella_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har naturlig stor rumpe, og hater den! Skulle ønske at selve rumpa kunne bli mindre. Heh.

Vær stolt av den og fremhev den.Du har sikkert en markert midje i tilleg det er så pent.Typisk man vil ha det man ikke har.Men tro meg du er perfekt skapt store rumper er sikkelig sexy:)Hahahah nå høres jeg ut som en mann,men sier bare sannheten.Show them wat your mama gave you :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpe har lite med vekt og gjøre, det har noe med fasong å gjøre. Jeg har en stor strutterumpe, og det sitter bom fast enten jeg legger på meg eller går ned i vekt.

Du burde være litt forsiktig med det, siden hyppig vektendringer øker faren for cellulitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig liten midje, og hofter og rumpe er stort :( Liker det ikke i det hele tatt. Ser så dumt ut.

Ja, skulle heller ønske jeg var mer en rett strek da altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...