AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Hei. Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å skrive en norrøn saga? Problemet er at jeg ikke aner hvordan en saga skal skrives. Hva som er de ulike kjennetegnene for en saga, hvordan den skal bygges opp og hvordan synsvinkel det skal være +++ Jeg sitter her totalt uten peiling på hvilke karakterer som skal være med, hva handlingen skal være og hvordan jeg skal komme meg igjennom dette. Hjelp?
Gjest Spinell Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Les pensumbøkene dine, du. Og følg med i skoletimene Dere ville ikke fått en slik oppgave med mindre det har vært omtalt i skoletimene eller skolebøkene! Google er også kjekk å ha! Forventer du at vi skal gjøre leksene dine?
Pingting Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Les skolebøkene dine. Ikke bare fordi du skal gjøre dine egne lekser, men også fordi vi ikke kan hjelpe deg slik du stiller spørsmål nå. "Norrøn saga" er ikke en sjanger i seg selv - det er ganske stor variasjon innen sjangeren.
Gjest Cho Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Les pensumbøkene dine, du. Og følg med i skoletimene Dere ville ikke fått en slik oppgave med mindre det har vært omtalt i skoletimene eller skolebøkene! Google er også kjekk å ha! Forventer du at vi skal gjøre leksene dine? Signerer!!
Rosalie Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Gjøre. Lekser. Selv. KG er for øvrig søkbart, og vil komme opp som treff når læreren din kjører plagiatkontroll.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå