Gjest Frustrert Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Heisann folkens. Tror jeg begynner med det som frustrerer meg mest. Jeg har aldri hatt en "indre" orgasme. Har veldig lyst å få dette til. Prøvd alene, med leketøy, vanlig og "uvanlig" sex. Partner vet det ikke. Har heller ikke tenkt å fortelle det så jeg trenger ikke talen med du burde prate med han om det. Jeg trenger råd som man kan gjøre på egenhånd. Andre problemet er at jeg er ekstrem følsom på klitoris så eneste måten jeg kommer den veien er med dyne. Fingerene blir for mye for meg rett og slett. Kjempe frustrerende Er det andre som har det slik og? Så til det tredje: Intimbarbering. Håret mitt vokser veeeeeldig fort. Barberer jeg meg om morningen så er det stikkete om kvelden. Men det er ikke hele greien. Jeg bruker mye skum men håret helt nede til roten er så stivt. Jeg barerberer med hårene i begynnelsen men da går jo ikke alt vekk. Så angriper jeg fra siden. Fremdeles ikke alt går vekk. men når jeg da tar mot hårene så kutter jeg meg og vært drag gjør vondt. Det er ikke slik på beina. Men det alle STØRSTE probleme er jo at det ser jo ikke bra ut. Blir så prikkete på hele musen og jeg får ikke, samme hvor mye og hvor lenge jeg gjør det, alt vekk! Hva I Hæ****te gjør jeg feil??? Hva gjør dere andre? Har vurdert voksing men jeeeez the pain! Håper noen kan hjelpe...
Gjesten Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kan kun svare på det med intimbarbering: Jeg må la det vokse ut en del før jeg kan barbere det mot hårene igjen. Med hårene går fint uansett tror jeg, men som du sier så blir det ikke helt bra da. Jeg venter altså til det har vokst ut (minst en uke), så tar jeg det veeeldig forsiktig mot hårene. Men nå har jeg gått lei av at det må vokse ut så mye (vil jo være fin og glatt for kjæresten min ), så nå bruker jeg veet hårfjerningskrem. Funker som bare det
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 For indre orgasme: fortsett å prøve For klitorisstimulering: berør rundt, ikke på. Intimbarbering: Er rett og slett ganske lite ideelt. Lar det gå noen dager i mellom, men det er jo ikke spesielt pent.
Gjest navnelapp Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Dropp barberinga. Heller litt hår enn eit berg med kviser.
Gjest Frustrert Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Dropp barberinga. Heller litt hår enn eit berg med kviser. Hehe u said it, men greien er bare det at jeg klør noe så inn i det svarte når det er hår der. Har skjekket for sopp (ingenting) og smører av og til med canesten eller hva det no heter men jeg klarer ikke slutte klø (mellom ytre og indre. Resultatet er en brennende svie ned mellom.... Hvor mye av område bruker du hårfjerningskremen på? Man kan vel ikke bruke det overalt akkurat??? Oppe og på siden gjerne? Skal prøve
Gjesten Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Hehe u said it, men greien er bare det at jeg klør noe så inn i det svarte når det er hår der. Har skjekket for sopp (ingenting) og smører av og til med canesten eller hva det no heter men jeg klarer ikke slutte klø (mellom ytre og indre. Resultatet er en brennende svie ned mellom.... Hvor mye av område bruker du hårfjerningskremen på? Man kan vel ikke bruke det overalt akkurat??? Oppe og på siden gjerne?Skal prøve Bare oppå foran. Mellom bena har jeg aldri hatt noe problem med å barbere så ofte som nødvendig.
ablaze Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg sverger til voks.. jeg klarer ikke ta alt (full brazilian), men tar så mye jeg klarer og barberer resten.. mindre irritert hud og hårløs i ukesvis
Stinelin Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Kan også bare svare på det siste. Voks! Kortvarig smerte, og utrolig deilig etterpå. Den som føler seg deilig blir deilig, og.. ja, rett og slett en veldig god sirkel :rødme:
Gjest lille meg Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Vokser dere selv eller får dere gjort det et sted`? Prøvde strips på leggen en gang. det ble en strips på en fot som ble værende i en time før en venn tok den når jeg ikke var forbredt og rev til =P
Stinelin Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 Vokser i salong. Hvorfor hadde du den der en time?
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 Gå og voks deg! Det er ikke veldig vondt - går fort og blir bra resultat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå