AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 ja.. noen som har erfaring med dette? jeg tenker at det er greit å ta det via sio siden da koster det ingen ting. men synes nettsiden ga litt lite opplysninger. er psykologene der flinke? får en samme psykolog hver gang? setter veldig pris på å høre andres erfaringer ang dette
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har vært der én gang (det ble ikke oppfølgende timer siden dette mest var en kriseting rett før jeg skulle reise utenlands). Han jeg snakket med var ihvertfall veldig flink, virket proff og var behagelig å snakke med. Kjenner også et par som har gått der over lengre tid, og de har også gitt inntrykk av at de har vært fornøyde. Og så er det jo som det er med vanlige psykologer: det er ikke alle man har "kjemien" med. Hvis du synes det funker dårlig mellom deg og den du snakker med etter et par møter, så er det sikkert lov å be om å bytte. Jeg vil så absolutt tro at du får samme psykolog hver gang, jeg ser ikke helt poenget med å gå til forskjellige - da har de jo ikke oversikt over utviklingen din! Forøvrig er det MYE kortere ventelister der enn hos privatpraktiserende psykologer. Tok litt tid å komme inn, men absolutt overkommelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå