Gå til innhold

Forhandler for Perfect Home


Joyce

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en hobby ved siden av jobben, gjerne noe jeg kan tjene litt penger på. Jobber på provisjonsbasert salg for fulltid.

Jeg har blitt oppringt av Perfect Home etter at jeg sendte inn ønske om info om å bli forhandlre for dem. Hun snakker jo selvfølgelig bare pent om jobben.

Kunne godt tenke meg å prøve dette, men det hadde vært gøy å se hva folk har av erfaring med dette. Noen som har hatt party, kjøpt produktene, vært fohandler e.l.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen som kan si noe om dette her? Det stod at dette var Norges ledende homepartyselskap. Huff, nå ble jeg i tvil.

Ville jo bare ha en hobby som ga litt inntekt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har jeg mottatt info om forhandlerjobben i Perfect Home. Virker kjempegreit, men er spent på hvor mye man sitter igjen med hvis fortjenesten er 21% av det du selger og man skal betale skatt og mva etter dettte...

Nå har jeg fått tips om at me&i også er en fin forhandlerjobb. *Snuse snuse*

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Vel, da har jeg mottatt info om forhandlerjobben i Perfect Home. Virker kjempegreit, men er spent på hvor mye man sitter igjen med hvis fortjenesten er 21% av det du selger og man skal betale skatt og mva etter dettte...

Nå har jeg fått tips om at me&i også er en fin forhandlerjobb. *Snuse snuse*

:lur:

Jeg har handla av en Perfect Home Forhandler og hun sa at hun ikke tjente noe særlig på dette, men at det var som en hobby. Så hvis du vil ha en hobby så er dette sikkert gøy det, men å tjene en normal inntekt på jobben, er det nok ikke så mange som får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla av en Perfect Home Forhandler og hun sa at hun ikke tjente noe særlig på dette, men at det var som en hobby. Så hvis du vil ha en hobby så er dette sikkert gøy det, men å tjene en normal inntekt på jobben, er det nok ikke så mange som får til.

Det samme har en jeg kjenner som solgte dette tidigere sagt. Men det er sikkert en grei hobby! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla av en Perfect Home Forhandler og hun sa at hun ikke tjente noe særlig på dette, men at det var som en hobby. Så hvis du vil ha en hobby så er dette sikkert gøy det, men å tjene en normal inntekt på jobben, er det nok ikke så mange som får til.

Det samme har en jeg kjenner som solgte dette tidigere sagt. Men det er sikkert en grei hobby! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da passer det midt i blinken! Forstår jo at det ikke er en inntekt, men det var heller ikke meningen.

Er usedvanlig tiltrukket av salgsjobber....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...