AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #21 Skrevet 27. oktober 2010 Stakkars jente, hun er jo ikke klar over hva hun satte i gang, håper hun har masse støtte rundt seg som gjør henne OBS på at slikt kan en aldri gjøre igjen. Så henne på Bartenderskolen der hun prøvde å få en lokal frisør til å sette i extensions på henne lange hår HELT gratis, og hun sendte hm til og med blomster for å smiske. Hun ble oppriktig skuffet og lei seg da han ikke kunne gjøre noe så dyrt gratis, så hun er jo enda i en slags virkelighetsverdentett boble og lever sitt gode liv. Hjelpes.. Men hun virker jo som en søt og omtenksom person om ikke annet.
The Kitten Skrevet 27. oktober 2010 #22 Skrevet 27. oktober 2010 Stakkars jente, hun er jo ikke klar over hva hun satte i gang, håper hun har masse støtte rundt seg som gjør henne OBS på at slikt kan en aldri gjøre igjen. Så henne på Bartenderskolen der hun prøvde å få en lokal frisør til å sette i extensions på henne lange hår HELT gratis, og hun sendte hm til og med blomster for å smiske. Hun ble oppriktig skuffet og lei seg da han ikke kunne gjøre noe så dyrt gratis, så hun er jo enda i en slags virkelighetsverdentett boble og lever sitt gode liv. Hjelpes.. Men hun virker jo som en søt og omtenksom person om ikke annet. Hun stjal faktisk blomster for å få ham til å ordne håret hennes gratis.
Gjest Jente1990:) Skrevet 27. oktober 2010 #23 Skrevet 27. oktober 2010 Ja stakkars jente. Hun skjønner jo absolutt ingen verdens ting. Synes nestenn litt synd på henne. 0 inntekt også holder hun på sånn? "Jeg lever jo på det lille finne gullkorte da" Hun er en av de som virkelig trenger en wake up call. Big time.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #24 Skrevet 27. oktober 2010 Hun stjal faktisk blomster for å få ham til å ordne håret hennes gratis. Var de i tillegg stjålet? Å herremin :S Jeg synes hun burde vært skjermet fra å komme på tv og gjøre så stort narr av seg, hun er faktisk bare slik, burde ikke les av. :S
Gjesten Skrevet 27. oktober 2010 #25 Skrevet 27. oktober 2010 Det er egentlig skikkelig trist. Jeg lurer på hvem foreldrene hennes er, og om de vet hva hun driver med?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #26 Skrevet 27. oktober 2010 Hun er det man kan kalle en dum bimbo! Hun lever helt klart i fantasi verden. Og som han ene sa: hun prøver å leve som Paris Hilton
Lillemeg25 Skrevet 27. oktober 2010 #27 Skrevet 27. oktober 2010 Men jeg skjønner bare ikke hva hun skal med såå mye klær og vesker? Jeg er å glad i shoppe men hun er bare ekstrem. Er bare helt sjokkert jeg.
Ethereal Skrevet 27. oktober 2010 #28 Skrevet 27. oktober 2010 Haha. Jeg elsker bartenderskolen, og velger å tro at Vanita er for real.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #29 Skrevet 28. oktober 2010 Sjekk ut bloggen til Vanita her http://vanita.myshowroom.se/
Plutseliten Skrevet 28. oktober 2010 #30 Skrevet 28. oktober 2010 Haha. Jeg elsker bartenderskolen, og velger å tro at Vanita er for real. Enig!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #31 Skrevet 28. oktober 2010 Håper Vanita ikke har falt tilbake til gammle uvaner. Håper det har gått bra med ho. Hun virker som en snill og posetiv person men kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen. Hehe
smalls Skrevet 1. november 2010 #32 Skrevet 1. november 2010 Noen som vet åssen det har gått med henne etter luksusfellen?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. november 2010 #33 Skrevet 10. november 2010 Vanita er noe for seg selv ja Jeg leste at hun jobber innen finans (!) med noe rådgivergreier.. men hun kan bare jobbe 13-17 for hun klarer ikke stå opp tidlig hehe. Var det noen som fulgte med i går? Måtte le da Vanita ville være med og sparke fotball med gutta og ble kjempesur da hun ikke fikk lov.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. november 2010 #34 Skrevet 10. november 2010 Hjelpe meg... hun trenger hjelp Mistet foreldrene den stakkars jenta med hodet først da hun var baby eller?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #35 Skrevet 10. november 2010 Vanita er noe for seg selv ja Jeg leste at hun jobber innen finans (!) med noe rådgivergreier.. men hun kan bare jobbe 13-17 for hun klarer ikke stå opp tidlig hehe. Var det noen som fulgte med i går? Måtte le da Vanita ville være med og sparke fotball med gutta og ble kjempesur da hun ikke fikk lov. Eh snakk om særbehandling. Hadde jeg drevet et firma hadde jeg ikke brydd meg katta om mine ansatte hadde problemer med å stå opp tidlig. Hvis andre kan komme seg opp tidlig kan hun å Hun er helt skutt i hode da. Kanskje hun bare spiller så dum?? Begynner jo å lure.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå