Gå til innhold

Bartenderskolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og småkjeder meg litt og ramlet inn på TV4 og bartenderskolen igjen. Ehe....Vanita..cant be for real?? Dama er jo en fantastisk tegneserie figur...ler meg ihjel....stakkars jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og småkjeder meg litt og ramlet inn på TV4 og bartenderskolen igjen. Ehe....Vanita..cant be for real?? Dama er jo en fantastisk tegneserie figur...ler meg ihjel....stakkars jente.

Så blåst i hodet som hun er,kan det vel ikke være mulig å være??

Da synes jeg oppriktig i synd i jenten hehe!

Skrevet

Hun har jo vært med i svenske "luksusfellen" fordi hun brukte masse penger på shopping etc uten å ha noen inntekt. Er ikke overrasket ;)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hun er ikke helt god nei. Skulle nesten tro hun bare spilte så dum. Hun er jo helt blåst! At hun ikke blir flau

Skrevet (endret)

Sjekk dette klippet fra YouTube - Vanita på Lyxfällan

Min lenke

Det virker som hun overhodet ikke har kontakt med den virkelige verden - hun lever jo i en boble.

Endret av Christiane_W
Skrevet (endret)

Ahh, etter at jeg så henne på bartenderskolen trodde jeg hun var på grensen til evneveik. Jeg hadde rett, men etter å ha sett det klippet skjønner jeg at jeg tok feil av hvilken side av grensen hun var på...:s

Hun er blid og glad, det skal hun ha, men det alt for tydelige fraværet av alt som heter fornuft og intelligens, og andre ting som krever noe mer enn et minimum av hjerneaktivitet dreper absolutt all sjarm hun ellers kunne hatt....

Skal vedde på at hun ble headhuntet til bartenderskolen, for hun er nok alt for dum til å fylle ut en søknad til noe sånt.

Endret av King George
Skrevet

De som er korttenkte må ha det veldig deilig da :) Ingen store bekymringer og lever i nuet. Hehe.

Stakkars jente ;)

Skrevet (endret)

De som er korttenkte må ha det veldig deilig da :) Ingen store bekymringer og lever i nuet. Hehe.

Stakkars jente ;)

Ups - dobbelpost. Sorry

Endret av ^KinderMaxi^
Skrevet

Har ikke sett så mye på dette men hun er veldig spesiel for å si det sånn :fnise:

Å bruke 35 000 kr imånden når man ikke har inntekt er jo helt SYKT!! Har ikke sett henne på luksusfellen men hva i alle dager går alle disse pengene til egentlig?

Skrevet

De lever som om de skulle vært rike. Merkeklær, ut å spise, taxi - det blir dyrt i lengden.

Men jeg personlig skjønner ikke at folk tør å bruke penger man ikke eier og har. Kredittkort og slikt er skumle saker om man ikke har penger til det.

Skrevet

Synes hun er kjempemorsom jeg :)

Uff. Ser ikke det morsomme i å ville fremstå som blåst!

Skrevet

De lever som om de skulle vært rike. Merkeklær, ut å spise, taxi - det blir dyrt i lengden.

Men jeg personlig skjønner ikke at folk tør å bruke penger man ikke eier og har. Kredittkort og slikt er skumle saker om man ikke har penger til det.

Nei det skjønner ikke jeg heller. Det er jo helt vilt. At de tørr

Skrevet

Har ikke sett så mye på dette men hun er veldig spesiel for å si det sånn :fnise:

Å bruke 35 000 kr imånden når man ikke har inntekt er jo helt SYKT!! Har ikke sett henne på luksusfellen men hva i alle dager går alle disse pengene til egentlig?

Sjekk klippet jeg linker til lenger oppe i tråden!

Pengene går til klær, sko, stæsj, festing - er jo veeeeeeldig nødvendig å henge på Stureplan når man er blakk.

Søk evt. på "Vanita Bergman" på www.stureplan.se - hun er MYE ute!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Så det var derfor hun så så kjent ut! "hmm... hvor har jeg sett den gnålete bimboen før, egentlig...?"

Jeg respekterer da at ikke alle kan være den skarpeste kniven i skuffen, men hun er faktisk hva man kan kalle dum! :fnise:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hun kan da virkelig ikke være så dum? Greit nok at noen er mindre smarte men hun tar virkelig kaka! Skjønner ikke hvorfor pene og sexy jenter skal leke så forbanna dumme? Kan jo hende hun faktisk er så dum. Stakkars jente.

Skrevet

Sjekk dette klippet fra YouTube - Vanita på Lyxfällan

Min lenke

Det virker som hun overhodet ikke har kontakt med den virkelige verden - hun lever jo i en boble.

:sjokk: Hun kan ikke være seriøs? "jeg jobber ikke for har ikke funnet noen jobber som passer. Jeg tar ikke hva som helst og det passer meg ikke å stå opp tidlig heller" Åh får bare lyst til å riste henne. " jeg skal flytte til LA for å selge båter og bli skuespiller" :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...