Gå til innhold

dumme dumme kropp

Fremhevede innlegg

Gjest pepsimax
Skrevet

sorry, er bare så lei av og alltid justere meg etter kroppen min.

legen finner ikke feilen. blodprøver er tatt, mr, borrelia er jeg testet for.. whaat the hell is wrong. jeg er ikke forkjøla, allikevel da jeg måtte gå opp noen etasjer trapper på lørdag og skynte meg inn på kino'n, satt meg ned og ble sår i halsen.. sånn sjikkeli sår og ekkel. igår var jeg trøttere enn trøttest, idag også. åhr!

symptomene er trøtthet, hårtap,migrene og sånne diffuse ting og tang, men jeg stusser over denne ''lissom'' forkjølelsen som kun kommer ved anstrengelser. ikke ved stress på jobb, men ute. har herja kroppen siden mars i år. legen medisinerer hodepinen, og jeg er lei lei lei!!!! anti epilepsi og antidepressiva medisiner hele dagene.. :( what to do.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kostholdsendringer?

Gjest pepsimax
Skrevet

hvordan tenker du da? jeg er åpen for det, men spiser egentlig veldig variert og bra tror jeg. lager ekte norsk hjemmelaga middag hver dag osv:P dette kom ikke gradvis men begynte så plutselig i mars..

Skrevet

Nei, ikke så enkelt å vite egentlig, men tenkte at det kanskje var noe i kostholdet som gjør deg trett, fører til hårtap, hodepine og slikt.

Kjedelig å ikke kunne finne ut av hva som gjør at kroppen ikke er så frisk som den burde være.

Man må bare stå på sitt, for i Norge nytter det ikke å være snill pasient.

Skrevet

Trener du regelmessig? Det hjelper mot trøtthet hvertfall ;) Og det meste egentlig.

Gjest pepsimax
Skrevet

jeg trente mye før, nå får jeg vondt i halsen og blir kvalm og ekstremt sliten.

kan fortelle litt om hvordan jeg opplevde trening før jeg ble sånn. jeg begynte og jobbe klokka 5 på natta før.. da var jeg ferdig klokka 1, og kjempetrøtt. gikk og trente og våkna fullstendig og fikk mye ut av dagen. det skjer ikke nå for og si det sånn, jeg har prøvd.

Gjest Thefainter
Skrevet

Det kan være pcos?

Noen på et forum linket til en Klikk-side som ikek finnes lengre, men det er et sistar der fra siden:

PCOS, eller Poly cystisk ovarie syndrom, er et spekter av ulike plager eller symptomer og ikke bare knyttet til cyster på egglederen. Vanligvis vil det alltid finnes PCO ved PCOS, men noen leger gir diagnosen PCOS uten at det finnes cyster på egglederne. Ved PCOS er det svært vanlig med høyere produksjon av det mannlige kjønnshormonet testosteron og insulinresistens. Dette kan skape mange forstyrrelser, og de tre vanligste indikasjonene på PCOS er overvekt (gjelder opptil 80 prosent), uønsket/større hårvekst (gjelder opptil 90 prosent) og uregelmessig menstruasjon (gjelder opptil 90 prosent). Andre typiske problemer er kviser, hårtap, blødninger og redusert fruktbarhet, men det kan også være mer eller mindre vanlig med konsentrasjonsvansker, høyt blodsukker, forstørrede eggstokker, økt risiko for abort, depresjon, migrene, stoffskifteproblemer, PMS symptomer, hovne hender, føtter og ansikt, problemer med magen (treg eller løs mage), lav puls, tretthet og nedsatt hukommelse. Så mange som 10 prosent av kvinner i fruktbar alder kan ha PCOS, og utgjør en betydelig del av de som sliter med å bli gravide.

Link til forumet

Håper du finner ut av hva dette er snart :klemmer:

Skrevet

Sjekk stoffskiftet.

Skrevet

Etter nicket ditt å dømme... Drikker du veldig mye brus med søtstoffer? Folk kan bli syke av store mengder aspartam/sucralose. Sjekk ut dorway.com. Prøv å kutte ut søtstoffer, verdt et forsøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...