Gå til innhold

Hva slags hårfarge

75 stemmer

1. 1. Hva er din naturlige hårfarge?

• Svart
      2
    • Brunt
      15
    • Mørk blond
      39
    • Lys blond
      14
    • Rødt
      5
  2. 2. Hva slags hårfarge vil du helst ha?

• Svart
      5
    • Rødt
      18
    • Brunt
      20
    • Mørk blondt
      13
    • Lys blond
      19

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mørk brun naturlig og har det enda!

Aldri farget det faktisk, er fornøyd med min naturlige farge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var liten hadde jeg lys blondt hår. I tenårene var det mørkeblondt og nå er det brunt uten at jeg noen sinne har farget det.

Skrevet

Lys askeblond er jeg. Og det trives jeg med. Har vel prøvd de fleste farger, men mamma har nok rett i at man kleer best den naturlige hårfargen sin. Dvs jeg farger håret for å få mer glans.

Skrevet

Jeg kler hvertfall ikke best den naturlige hårfargen min... Når jeg har prøvd å gå tilbake til den, får jeg masse kommentarer om jeg er syk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mellomblondt og jeg er fornøyd med det.

Skrevet (endret)

Var et typisk norsk blondt barn med blå øyne, men har nå mørkt brunt hår. Vet ikke hvorfor ettersom familien min er blond. Jeg tror jeg har arvet av farfaren min, men jeg han døde da jeg var veldig liten så jeg har bare gamle bilder å sammenligne med.

Endret av Chiyo
Skrevet

Var helt lys, lys blond da jeg var barn, men det har mørknet veldig. Mørkblond nå med noen gylne toner i, tenker jeg, men det er lenge siden jeg har sett min naturlige hårfarge.

Foretrekker å ha det som jeg har det nå: rødt :) Varierer med å farge det ganske ildrødt og litt mer gulrotfarget

Skrevet

Har mørkebrunt farger det lysebrunt med karamell striper i elsker det.Åpner meg mye mer enn orginal fargen min der alt er kjedlig og mørkt.

Skrevet

Har naturlig veldig lys blondt. Alle tror jeg striper det, men det er naturlige solstriper. Er veldig fornøyd med fargen, men skulle ønske det ikke var så stritt!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Var hvit i håret som liten, men det har mørknet en del med årene selv om jeg vel fortsatt er lys blond, eller kanskje mellomblond nå på vinteren ;)

Skulle forsåvidt gjerne ha prøvd en annen farge, men synes det er så ufattelig fælt med ettervekst når man har farget lyst hår mørkt, nesten som en highlight midt på hodet... Så enn så lenge er jeg lykkelig blond :fnise:

Skrevet

Har rødblond farge, får alltid komplimenter hos frisør og folk spør stadig om dette virkelig er min egentlige farge :fnise:

Har farget håret litt av og til, noen ganger med lyse striper, andre ganger mørkere rød-mot brun. Nå har jeg lyst på knallrødt hår, skikkelig fargeklatt på hodet :) Mannen synes det hadde vært morsomt å se meg med en rødfarge som nesten blir lilla :ler:

Skrevet

Har mørkt brunt hår og det er helt greit :)

Skrevet

mørk blondt, vil helst ha blått igjen ;) men det sliter så på håret, den bleikinga...

Skrevet

Hva slags farge er din naturlige hårfarge? Er du fornøyd?

Og hva slag hårfarge har du nå?

Selv har jeg svart og fornøyd med det og har nå svart hår med røde striper i.

Min naturlige hårfarge er (lys) blond. Når eg var yngre var håret mitt ekstremt blondt/lyst pga at eg var mye ute i sola, de damene som bleiker håret sitt ihjel no hadde vært dødsmisunnelige om håret mitt fortsatt var så lyst. :popcorn:

Er ganske fornøyd med min naturlige hårfarge ja, men eg hadde vært fornøyd om eg hadde svart eller rødt hår (men ikkje ginger) også.

Nåværende hårfarge er... rar. Eg hadde svart hår med litt lyst hår på toppen (utvekst), så bleika eg det og lot det være siden eg er drittlei farging.

Det året bleiketrenden startet så farget eg håret mitt svart :gjeiper: og siden den gang har eg farget håret ganske mange ganger..

Gjest gjest- silje
Skrevet

min egentlige hårfarge er mørkeblondt/lys brun.

Har nå farget det svart, og passer visst det best.

Har hatt alle farger man kan ha: lilla, rød, ildrød, oransje, hvitt, gyllenblondt, brunt, kastanje, en merkelig gul orange med kobbergull, brun som skjærte i grønt, svart med blåskjær, ja og lista fortsetter faktisk :)

Skrevet

Jeg har mellomblondt hår :) Pleier å ta striper i det slik at det ikke skal se så dødt ut ;)

Skrevet

Min naturlige hårfarge er lysebrun. De siste par åra har jeg imidlertid farget det illrødt. Fått mange kommentarer på hvor godt jeg kler det. Sist gang jeg farget det for en ukes tid siden ble det dog mørkebrunt med rødskjær. Skikkelig bitter for den, men det lysner forhåpentligvis slik at jeg kan få den riktige, knallrøde fargen tilbake om ikke så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...