Gå til innhold

oppkjøring


helen_88

Anbefalte innlegg

hi

Jeg har nettopp hatt oppkljøing - klasse B. Jeg fikk ikke lappen som dere sikkert har skjønt. Det jeg lurer på en om dere er enig med sensor, eller om jeg fikk en som var veldig streng?

jeg vær helt sikker at jeg skulle få lappen før oppkjøring !

Dette gjorde jeg feil:

1: sitter ikke så godt bak ratt at jeg sitter så nærme bak ratten.

2: det vær samller vei og ikke noe bil bak meg og jeg kjørte 55 fart grense på vein som 80 grense

3: jeg har kjørt litt ført i kraftig sving med det gikk bra selv om jeg har bremset litt før mye.

Hva tenker dere? Burde jeg stått, eller er feilene for alvorlige til at jeg kan fortsette kjøring på egenhånd?

egentlig jeg er så skuffa over at jeg strøyk. hun sa ikke noe positiv til meg selv om jeg har kjørt bra og jeg vært ikke nervøs og hadde svart på sikkerhet kontroll

Men jeg lurer jo selvfølgelig på om alle er så strenge...eller om hun var så streng. Om jeg kan vente meg en litt mildere type neste gang. Jeg håper jeg får det i hvertfal:O)

Endret av helen_88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter hva jeg lærte på kjøreskolen så hadde man strøket på dette ja..

Du kjørte aaaalt for treigt i 80 sonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Der som det ikke er veldig glatt eller dårlig sikt eller andre grunner til å ligge i 55 i 80 sonen så stryker du på det ja. Hvis du i tillegg sitter og lener deg over rattet så er det fort at sensor oppfatter det som at du ikke er trygg på din egen kjøring ogdet er jo ikke bra. Øv litt mer og prøv å slapp av litt neste gang, så går det sikert bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, enig med vedkommende ovenpå;skjønte ikke så mye av det du skrev. Skal ha oppkjøring snart jeg også, og har derfor spurt kjørelæreren min om forskjellige ting. Blant annet om fartsgrenser.

Kjørte du i 55 km/t i 80-sone er det garantert stryk ja! Hvis ikke er sensoren sløv. Det er greit hvis du kjører 75 eller 85 km/t (i følge kjørelæreren) men ikke 55km/t!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...