Gjest Tjoms Skrevet 29. oktober 2010 #21 Skrevet 29. oktober 2010 Nå er vel flybytte (og imigrasjon) i New York (NewArk der CO flyr) i hvert fall ikke noe værre enn i Chicago som er en vesentlig større flyplass... De jeg snakket med var enige om at Chicago var en mindre masete flyplass, med mye mindre forsinkelser. Uansett, nå er billetten bestillt.
Student i LA Skrevet 29. oktober 2010 #22 Skrevet 29. oktober 2010 Continental er absoutt min favoritt til USA. Da smarer man mye tid. California er et kjempe bra sted å besøke. Jeg studerer i LA og trives kjempe godt i denne byen. (www.hollywoodfaktaogfiksjon.wordpress.com)
Syrine Skrevet 29. oktober 2010 #23 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg fløy med KLM i vår, og er fornøyde med de. OK komfort og god mat
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #24 Skrevet 29. oktober 2010 Har bodd i USA i flere år. Mitt råd er: hold deg til Europeiske selskaper og ha mellomlandingene i Europa. Forbruker rettigheter i EU er mye sterkere, og europeiske selskaper er flinkere til å følge loverket. Amerikanske flyselskaper er noen verstinger på dette området i tillegg til infrastrukturen, vedlikehold og service er mye verre. Jeg har opplevd mange forsinkelser og kanselleringer i USA, men har aldri fått så mye som en refusjon, hotel rom eller et måltid. (American Airlines er desidert de verste) Samme her. Vi reiser ALLTID direkte fra Europa, og vi reiser mellom Norge og USA et par ganger årlig. Aldri har vi opplevd så mye tull som den ene gangen vi hadde en mellomlanding i usa...
Syrine Skrevet 29. oktober 2010 #25 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er fornøyd med KLM som jeg fløy med i vår, ettersom jeg fikk gluten- og fiskefri mat:)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #26 Skrevet 29. oktober 2010 De jeg snakket med var enige om at Chicago var en mindre masete flyplass, med mye mindre forsinkelser. Uansett, nå er billetten bestillt. O´hare er en av verdens travleste flyplasser, siden den er en hub for innenriksruter i usa
Gjest Tjoms Skrevet 30. oktober 2010 #27 Skrevet 30. oktober 2010 Samme her. Vi reiser ALLTID direkte fra Europa, og vi reiser mellom Norge og USA et par ganger årlig. Aldri har vi opplevd så mye tull som den ene gangen vi hadde en mellomlanding i usa... Jeg MÅ mellomlande i USA uansett. O´hare er en av verdens travleste flyplasser, siden den er en hub for innenriksruter i usa Jada, travel flyplass, men N.Y har langt mer forsinkelser. Derfor ble jeg anbefalt å fly via Chicago istedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå