Gjest Smørbukk Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har generelt tett nese grunnet tette neseganger og bløte nesevegger, og dette er noe jeg har lært meg å leve med. Men nå er jeg ekstremt tett og snørrete, og lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan løsne opp i nesa uten å måtte bruke nesespray? Har allerede brukt nesespray ganske lenge, og vil ikke bruke det mer på grunn av fare for avhengighet og skading av slimhinnene i nesa. Vet også at saltvann er en løsning, men synes ikke det hjelper like godt som vanlig otrivin.. Blir glad for alle tips
Dyreelskern Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Slenger meg med her... Skulle gjerne fått noen råd. Jeg er støvallergiker og har misbrukt otrivin, ikke en god kombinasjon. Jeg bruker rhinocort, som fås på resept og skal stabilisere forholdene i nesa i løpet av noen dagers bruk, men i det siste hjelper ikke det noe særlig heller.
Gjest Smørbukk Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Slenger meg med her... Skulle gjerne fått noen råd. Jeg er støvallergiker og har misbrukt otrivin, ikke en god kombinasjon. Jeg bruker rhinocort, som fås på resept og skal stabilisere forholdene i nesa i løpet av noen dagers bruk, men i det siste hjelper ikke det noe særlig heller. Nasonex skal også være fint for nesa, den inneholder visst litt kortison. Dessverre syntes ikke jeg at denne hjalp, men du kan jo ta kontakt med legen din og høre om dette kan være noe for deg? Fåes på resept
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå