Donnie Darko Skrevet 31. august 2004 Forfatter #41 Del Skrevet 31. august 2004 Altså. Det er ikke lov til å redigere dagboken sin på den måten :fy: Hvor skal jeg nå lese morsomme cola-historier? Hvilken cola historie? kan ikke huske den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. august 2004 #42 Del Skrevet 31. august 2004 cola Kanskje det er den hun sikter til??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. august 2004 #43 Del Skrevet 31. august 2004 Kanskje den ikke var i denne boka? Det var den nok ikke. For det var her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. august 2004 Forfatter #44 Del Skrevet 31. august 2004 Kanskje den ikke var i denne boka? Det var den nok ikke. For det var her. hoho... stemmer det! Det var ikke en av mine beste dager nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 1. september 2004 #45 Del Skrevet 1. september 2004 her. er det artigste jeg har lest på lenge. Dritbra. Forøvrig en kuul dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 1. september 2004 Forfatter #46 Del Skrevet 1. september 2004 fikk tilbud om å bli med i et ganske kjent band.. De er mer etablerte enn de andre banda jeg spiller i.. allikevel vil jeg ikke.. Hvorfor? hmm.. Musikken de spiller er ikke helt my cup of tee. Hvis jeg hadde blitt med hadde det kansje vært bra for min karriere videre.. De forlangte at jeg skulle satse 100% noe jeg ikke kan siden jeg er mer glad i S.V. sin musikk og siden det på en måte er "mitt band" har spilt der siden jeg var 15 år og jeg har egentlig mer tro på det. Tror jeg må si nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 1. september 2004 Forfatter #47 Del Skrevet 1. september 2004 Gå til ditt glass med glede, men ikke til flasken med din sorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. september 2004 #48 Del Skrevet 1. september 2004 Strøyk ikke en av kara i Ole Ivars med for ei stønn sida.Kanskje de har en ledig plass til deg Er hvertfall ikke køntry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. september 2004 #49 Del Skrevet 1. september 2004 fikk tilbud om å bli med i et ganske kjent band.. De er mer etablerte enn de andre banda jeg spiller i.. Greit nok det! Men hvilket band var det da??? Jeg er ikke nysgjerrig i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 2. september 2004 Forfatter #50 Del Skrevet 2. september 2004 Greit nok det! Men hvilket band var det da??? Jeg er ikke nysgjerrig i det hele tatt... kan ikke si det enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 3. september 2004 Forfatter #51 Del Skrevet 3. september 2004 1. Capitel I : I Troldskog Faren Vild De entede Tøsens Hiemkomst Hun vaer i mørk Skog faren vild Sneens Tepper hafde bredet sig hen Paa Stien hiem - hendes eeneste Ven Om hun bare kunde Folge Stiernernes Baner Ey hun skulde vildfare Blandt disse mørcke Graner Skogens mørcke Arme forbarmede sig over dend fremmede Giæst Giorde hende vaer i sine inderste Tankers Veemod At i Bergekongens Kammer tørstes efter Christenblod [De Underjordiske:] "Det nærmer sig stille: Een sørgeklæst Pige Sidder derinde med foldede Hænder Hun sender een Bøn til det himmeldske Rige" Ofver hendes Hode Det drybber fra Qvist Draabe for Draabe some Blodet Fra Kroppen til Jesu Christ [Pigen:] "Aa, eismal i ein uggin Skog Eg kjenn at i Kveld I Kveld tenkjer ingen paa meg" 2. Capitel II : Soelen Gaaer Bag Aase Need Sagte vender hun Hovedet halft Lydende fjærnt til Ord som blir talt Et Stæd under Bakken, om Hiertets Vee [Pigen:] "Sola gaar bak Aase ned Skuggan bli saa lange Natte kjem snart atteved Teke meg i Fange" De Taaren dend fulgte hendes Savn Een Længsel hiem til sine Hun vilde saa gierne hafve dem i siin Favn Sorrigen sadte Rood i navnløs Piine Hun graader Hun falmer Hun seer ey paa Nattesti Hun falder i Sofn paa Moseseng Oc aldting tier Saa dæcker et Mulm Hendes Drømmers Stier 3. Capitel III : Graablick Blev Hun Vaer Langveysfra bliver hun iagttagen Øine, mange Graablick Medens Maanen tavst glider [Pigen:] "Eg merkje kalde Øyne Kva er eg var - maa være snar Før Trolldomskraft med Makt meg tar" Øyne holder hende endnu Seer fra nysgierrig Fjærnhed Norsk Nat iser Naar Lyd lig hylende Varg sætter Torden ruller (Angsten blusser) Verden er Sneen - stille Allene hun aander Hierteslag banker Blodet isner i Aarene [De Underjordiske:] "Sorrigens Kilde hviler Paa de torneklædte Træer Hun er saa vacker een Dyd Hendes Drøm Solspell indvier" Paa disse hvide Kinder Paa denne smilforladte Mund Taarerne i Elver strømmer Naar Verden er i Blund 4. Capitel IV : Een Stemme Locker Hun vaagner paa Skyggefulde Stier I Skogens dybe grønne Kammer Da hvidsker een Stemme paanye Bag rankedæckede Stammer [stemmen:] "Kom, om du vil! Kom i Mørcket! Mit sorte Øie skald vinde dig! Mit bløde Haar skald binde dig!" (Saa dragende, sugende Ord...) [Pigen:] "O søde Røst, hvi væcker du Min hemmelige Smerte nu I disse stille Lunde?" [stemmen:] "Tøs, hvad venter du her at vinde? Følg mig i Dalen need... Hvorledes kand du faae aff Minde hvor Lycke, hvor Hiemmefred?" [Pigen:] "Eg forstaar ikkje - eg er saa rar... ...Si maa eg - maa eg?" 5. Capitel V : Bergtatt - Ind I Fjeldkamrene Pigen bad for sig Det maatte ey hende hiælpe Oc med det een nye Pige de røfvede Foer med hende som de vilde Oc ey som de skulde Til der, hvor Skyggernes Huus hun saae Saa kolde oc evigblaae Fjeldet tog hende ind Til sit haarde Graabergkind Igien herskede Natten dend sorte Oc nu er hun borte... Hun skriger med sidste Pust aff sin Stemme Een Epoche vi aldrig vil glemme - Een forstened Krop ...Maanen er borte Ocsaa Stiernerne ere sluknede Hu! det regner og det blæs; For langt nord i Fjellom Djupt under Hellom Der leikar det... -Garm- Ulver-Bergtatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. september 2004 #52 Del Skrevet 26. september 2004 Det er da så lite futt i dagboka di Donnie.Skjer det ikke stort i Drammen for tiden?? Slappe folk ass,og værre ble det sikkert da jeg flytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 29. september 2004 Forfatter #53 Del Skrevet 29. september 2004 Var på en showcase og spilte for det bandet.. Det gikk greit det. De ble imponerte og jeg fikk jobben hvis jeg ville ha den. De skulle på Europa turne etter nyttår og da har jeg jo egentlig guttedrømmen innen rekkevidde. Men.. Jeg kan umulig kombinere studier med to såpass krevende band. Jeg blir tvunget til å velge. Selvom S.V. er et mindre kjent band så har jeg fortsatt mer tro på det. Jeg kan jo selfølgelig drite i studiene å satse kun på musikk men hvor vil det føre meg? Jeg må ha noe å falle tilbake på. Derfor må jeg nok dessverre takke nei. Det som er problemet er at jeg ga et inntrykk av at jeg ville spille for dem når jeg snakket med dem. Hva skal jeg si til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2004 #54 Del Skrevet 29. september 2004 Hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2004 #55 Del Skrevet 29. september 2004 Forresten, 'tanker og meninger'? Harru noe av det du da, din gamle sjøulk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #56 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. oktober 2004 #57 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bare titter innom for å ønske deg en god morgen, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. oktober 2004 #58 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg da Donnie Må du huske at livet er en evigvarende fest med Kvikklunsj og Pærebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #59 Del Skrevet 4. oktober 2004 takk takk.. helgen har vært meget bra. Vi spilt konsert på Betong fredagen og det ble fest og moro både fredag og lørdag. Neste fredag skal vi Spille i Kongsberg. Det blir også like bra håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. november 2004 #60 Del Skrevet 6. november 2004 Synes det er stille her om dagen jeg... Har du ikke noe liv? Og hvorfor forteller du aldri hva du har til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå