AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg vil ha noe som beskytter skjermen på iphone 4 fra å få fingeravtrykk, seige merker, smuler og skitt og møkk. Også noe som beskytter selve mobilen. Altså den svarte greien. Kan dere snille menneskene hjelpe meg? Gjerne sånn eBay saker til en billig penge.
Wonders Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 vet ikke om ebay greier, men accessorize har mye slik billig. Bor du i Oslo har Grønlandbasar 70% konstant i sin accessorize-butikk!
aluminium Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Last ned Case-program appen i AppStore og se om noen av de som ligger der kan være aktuelle. Pga. de såkalte antenneproblemene gir Apple bort gratis bumper eller en annen case gratis. Sjekk det ut iallefall...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Nå er vel programmet avviklet for telefoner kjøpt etter 30. september? http://www.apple.com/iphone/case-program/
aluminium Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Det er faktisk helt korrekt. Det tenkte jeg ikke på...
kristinsol Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Anbefaler "kombinasjon" av CaseMate & Invisible Shield. Synes det er den beste måten å beskytte telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå