AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hvis ei jente liker en gutt hvorfor må hun da spille et spill for å kunne få ham? Hvorfor kan hun ikke bare få lov å si jeg liker deg? Jeg mener, hvorfor vill ikke gutter ha jenter som viser dem innterresse og sier hvordan det er?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Hvis ei jente liker en gutt hvorfor må hun da spille et spill for å kunne få ham? Hvorfor kan hun ikke bare få lov å si jeg liker deg? Jeg mener, hvorfor vill ikke gutter ha jenter som viser dem innterresse og sier hvordan det er? Hun må absolutt ikke spille et spill. Hun bør ikke spille et spill heller. Jeg, som mann, mister fort interessen i ei dame om hun spiller et spill istedenfor å være ærlig med meg. Er hun interessert så bør hun kunne vise det, står mye mer respekt av det!! Hvis jeg er interessert i ei dame så viser jeg det. Om hun ikke har noe interesse for meg så, vel, da er jo det avklart. Da infinner jeg meg med det og går videre i livet. De som spiller spill er feige, tør rett og slett ikke være ærlige....
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 TS her, jeg har motsatt erfaring. Jeg er jente og når jeg sier jeg er inntressert i noen, viser innterresse så stikker de bare. Jeg er åpen og ærlig fra begynnelsen av. Viss det er noen jeg ikke er inntressert i så viser jeg liten innterresse, men de blir inntressert.
Gjest Thefainter Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Hun må absolutt ikke spille et spill. Hun bør ikke spille et spill heller. Jeg, som mann, mister fort interessen i ei dame om hun spiller et spill istedenfor å være ærlig med meg. Er hun interessert så bør hun kunne vise det, står mye mer respekt av det!! Hvis jeg er interessert i ei dame så viser jeg det. Om hun ikke har noe interesse for meg så, vel, da er jo det avklart. Da infinner jeg meg med det og går videre i livet. De som spiller spill er feige, tør rett og slett ikke være ærlige.... Enig med AB her! Jeg syns det høres ut som om du har møtt feige menn, TS
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Hvis ei jente liker en gutt hvorfor må hun da spille et spill for å kunne få ham? Hvorfor kan hun ikke bare få lov å si jeg liker deg? Jeg mener, hvorfor vill ikke gutter ha jenter som viser dem innterresse og sier hvordan det er? Hvor gamle er disse guttene? Sikkert ikke så gamle, høres ut for meg som de blir nervøse og ikke vet hvordan de skal takle ei ærlig jente. Fortsett med å være ærlig du, til slutt finner du en som tør. Jeg hadde ihverfall blitt glad om ei jente jeg likte sa til meg at hun likte meg også!!
Yay Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Hvis ei jente liker en gutt hvorfor må hun da spille et spill for å kunne få ham? Hvorfor kan hun ikke bare få lov å si jeg liker deg? Jeg mener, hvorfor vill ikke gutter ha jenter som viser dem innterresse og sier hvordan det er? Kommer an på tror jeg, hvis begge er åpenbart interessert i den andre så er det vel ikke noe grunn til å spille spill men hvis ikke så må en flørte litt for få opp spenningen, ikke så spennende med noen en vet en kan få.
Gjest -L- Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) TS her, jeg har motsatt erfaring. Jeg er jente og når jeg sier jeg er inntressert i noen, viser innterresse så stikker de bare. Jeg er åpen og ærlig fra begynnelsen av. Viss det er noen jeg ikke er inntressert i så viser jeg liten innterresse, men de blir inntressert. Mitt inntrykk er at både menn og kvinner liker en liten utfordring. Når noe kommer så lett opp i hendene på en uten at man har gjort noe særlig for det føles ikkje det like bra som når en faktisk har gjort en innsats for det. Når du viser liten interresse får guttene en utfordring og derfor blir de mer interrisert. En av mine nærmeste venner feks fikk en pen jente etter seg og hun gjorde ting alt for lett for han, det ble kjedelig rett og slett. Eg mener derfor det er bedre å vente til et seinere stadie med å komme med utalelser som eg har følelser for deg. Det gjelder ikkje i alle tilfeller, men iallefall når man er usikker på hvor den andre står. Liker heller ikkje at damen driver med spill. Da tenker eg at hun er umoden. Endret 24. oktober 2010 av -L-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå