Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Søte du :klem: Heldigvis har vi kommet over kneikene og det er sannelig et mirakel at Lita er her :) Vi kommer nok til å starte når ammingen er over, da skal klinikken informeres om at vi vil ha søskenforsøk. Meenne jeg håper så klart på et mirakel innen den tid, klarer liksom ikke la vær :sjenert:

Flinke du som driver og strikker til deg selv :) jeg holder endelig på med et tubesjal til meg selv etter å ha strikket til alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se her er det liv igjen ja! :nigo:

Så koselig å høre fra deg igjen :jepp:

Så du satser på nr 2 utover neste høst ja - det jeg gjør jeg også :lur:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte du :klem: Heldigvis har vi kommet over kneikene og det er sannelig et mirakel at Lita er her :) Vi kommer nok til å starte når ammingen er over, da skal klinikken informeres om at vi vil ha søskenforsøk. Meenne jeg håper så klart på et mirakel innen den tid, klarer liksom ikke la vær :sjenert:

Aha, så dere starter så fort ja :nigo:

Det blir spennende :rodmer:

Hvem vet, plutselig skjer det av seg selv.. Har sett flere her inne som plutselig har fått det til :bolledeig:

Jeg har ikke satt meg så inn i alt med de forsøkene jeg, men har noen venninner som har drevet med den slags pluss at jeg har lest masse som du har fortalt.. Er så glad for at vi lever i 2012 og at det er en mulighet :biggrin:

Tubesjal er kjekt - og sånn er det vel bare, at vi strikker til andre før oss selv :sjenert:

:klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her er det liv igjen ja! :nigo:

Så koselig å høre fra deg igjen :jepp:

Så du satser på nr 2 utover neste høst ja - det jeg gjør jeg også :lur:

:tommelopp:

Heia :vinke:

Jada, nå har jeg hatt så vondt av denne dagboka så lenge atte :fnise:

Har liksom gått så i ett, samtidig som jeg ikke har tatt meg tid til å skrive ned alt som skjer.. Du har jo vært så flink på oppdatering da!

Hmm, tenker litt på det da.. Litt sjofelt mht jobben men.. Tenker faktisk mer på hva aldersforskjellen mellom barna mine kommer til å være.. Jobb får være jobb - barna er viktigere for denne dama her :blomst:

Har ikke vært klar for å tenke på den slags enda heller faktisk.. Men kjenner nå at det begynner å modnes noen små tanker :rodmer:

Drømmen hadde vært å fått til noe a la S.. Meeen, om jeg starter i jobb i aug så blir det bare ett par mnd før det må klaffe.. Sist funka det vel på pp3 el 4. Jeg tenker å ta ut spiralen i august :fnise:

Har grublet litt på om vi skal vente til våren etter det igjen mht at jeg kan jobbe 80% noen mnd etter oppstart.. Men, tror jeg hopper i det med 100% og ser hva som skjer. Gidder ikke planlegge i hjel heller, da blir det fort bare krøll :sjenert:

Håper alt er bra hos dere Line, må inn og lese litt nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Innom med en fredagshilsen til dere fine damene :)

En fin høstdag på østlandet i dag!

Vi startet dagen på helsestasjonen, 15 mnd kontroll på S med vaksine og det hele..

Fin gutt vi har på 83 cm og 10,4 kg.. Sprøyta var ikke helt ok, mamman trøster seg med at det er den siste på maange år. Ikke noe gøy med sprøyter nå, må virkelig holde han hardt :sjenert:

Vi har en fin helg i vente, besøk av vennepar med lita snuppe som er like gml som S i morra og middag hos anna vennepar med småttisser på søndag :rodmer: Er såå koselig å treffe venner som har jevngamle barn :nigo:

Jeg er flink og trener 4 ggr uka om dagen, siste uka har jeg hatt vondt i ett ribbein av alle ting.. Har prøvd å ikke tenke på det noen dager, men jammen er det vondt.. Kjære "masserte" meg litt i går og sonderte seg frem til at det er i festet mellom brystbeinet og ribbeinet. Han søkte litt på nett og fant noe som stemmer på en prikk; Tietzes syndrom.. Ufarlig, kan være langtekkelig og går over av seg selv.... Jeg ringer som regel legen når jeg har vondter som jeg synes varer lenge, men når vi fant noe som stemmer såå på en prikk slår jeg meg til ro med det.. Skal uansett til legen midt i nov og får høre med henne da.

Har tatt mange armhevninger og trent endel bryst på timene jeg har vært med på, og jeg merket det etter noen harde økter forrige uke.. Uansett - ikkeno godt :rolleyes:

Håper alle har en fin fredag og en fin helg!

Koooos dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å trene :tommel: Her er det foreløpig en gang i uken (organisert mammatrim på dagtid) , men jeg går mye tur da ;) og tar litt styrke når Lita ligger på matten og leker. Jeg fikk rockering forbud siden jeg slet med noen smerter(muskulære) i lyske/livmorområdet, men nå er jeg helt fin og skal prøve meg forsiktig igjen :)

Heldige dere som har venner med barn i samme alder i nærheten, jeg holder på å bli kjent med noen men det er ikke det samme som de man vet hvor man har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Heia!

Her var det ei stund siden jeg har vært innom☺

Her har våren kommet, vi koser oss ute med raking og lek i sandkassa.

S har begynt 40% i bhg, og liker seg veldig godt 😉

Jeg jobber 2dg pr uke og synes det fungerer veldig greit! Planen er 100% fra høsten av, håper det kan fungere for oss.

Er morsomme dager for tiden med skravling og utvikling ellers! Lillemann er veldig aktiv, litt rastløs og kan bli fryktelig sinna om noe går skeis... Vi gleder oss veldig til ordentlig vårvær, han elsker å tusle ute 😄

Håper alle har en finfin søndag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Titt tei!

Da var det på tide å krype tilbake til dagboka :)

Positiv test i går og i dag morges :strix:

Vi venter med andre ord på lillebror/søster....... Jippi :strix: :strix: :strix:

Håper dette kan gå veien, termin ut fra kalkulator ligger an til å bli 01.04.14 :rodme:

Er tidlig og alt da, så mye kan skje... Men vi er sååå glade, klaff i pp1 var uventet.. :sjenert:

Håper alle får ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :strix: Krysser fingrene for at alt går greit uten for mange plager. Blir kjekt å følge med her :)

(Vi har håpt på mirakler, har bare hatt to knappe mndr på prevensjon etter fødselen, men må nok vente på ny ivf runde for en lillebrøster ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :strix: Krysser fingrene for at alt går greit uten for mange plager. Blir kjekt å følge med her :)

(Vi har håpt på mirakler, har bare hatt to knappe mndr på prevensjon etter fødselen, men må nok vente på ny ivf runde for en lillebrøster ;) )

Tusen takk :fnise:

Ja, mirakler kan skje.. Håper det kan skje hos dere, men uansett vet dere jo nå at det er mulig å få til via ivf.. En lillebrøster hadde vært strålende :nigo:

Jeg skal bli flinkere til å skrive her nå.. Er enda litt i sjokk, hadde drømt om at det kunne skje i første pp, men turte ikke tenke for mye på det. April er en fin mnd å få en liten skatt i ser jeg for meg... Lykke :strix::bolledeig::danse:

Fin mandag til alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, gratulerer såååå mye med nurk i magen :hoppendeglad::strix: så gøøøøy!!

Litt vittig, at min termin med E var på nesten samme dato (3.4) :fnise: Er helt klart en fin tid å få bebis på :hjerte:

Gleder meg til å følge deg videre :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk MonThe :strix:

Kjenner jeg smiler med hele meg! Får håpe det går bra ja.. Og så fint at du kan bekrefte at aprilbarn er flott :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lollipop :bolledeig:

I dag tok jeg den siste testen jeg hadde, en CB digital.. Der kom det opp Gravid 2-3.. Dvs 4-5 uker sto det i bruksanvisningen.. Det stemmer nok rimelig bra, tror menstermin er 01,02 eller 03 april.. Har hatt sykluser som har vært 26, 27 og 28 dg etter jeg tok ut spiralen.

Av symptomer merker jeg ikke så mye, litt ømme bryster, litt murring i rygg og langt nede i magen, skikkelig hodepine og litt lett å irritere :sjenert: Mye av dette ligner på PMSplagene mine.. Men jeg begynner å forstå at jeg er gravid :bolledeig::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Dette har vært en bra dag :) litt symptomer, masse sol, bading og sommerlige sysler på denne familien i dag.. Inspirert av MonThe må jeg også fortelle om at vi har kjøpt doring og skammel til S.. Fra første forsøk tisses det i do og én gang har det kommet noe mer ;) så flytter han krakken og trekker ned, søtingen :)

Nå er det natta her, god natt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nr 2 i magen!! :nigo:

:hoppe:

Takk takk, LineGourmet :strix:

Har nok ikke helt gått opp for meg at lille S "babyen min" skal bli storebror :fnise:

Spennende blir det :)

Håper dere har hatt og har en fin sommer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kontaktet legen og fått time for første sv skap kontroll... Det ble 30.08, er da ca 10 uker.. Så det passer nok fint :nigo: I tillegg driver jeg å sjekker vedr UL i uke 12, var på det sist og tenker å gjøre det samme denne gangen... Spennende saker :lur:

Håper alle har en fin fin torsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...