Gå til innhold

Tør du ?

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hva med meg da? jeg og vil "analyseres" Føler meg utenfor :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er delt. Klikkepratet finner dere her.

Skrevet

Jeg liker skrivestilen ti Pet; den er finurlig og morsom! :jepp:

Og så synes jeg det virker som at The Kitten har en eller annen form for psykiske problemer.

Skrevet

Jeg liker skrivestilen ti Pet; den er finurlig og morsom! :jepp:

Og så synes jeg det virker som at The Kitten har en eller annen form for psykiske problemer.

Tja, hun er vel ikke alene :klemmer::):)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

hey jeg har skrevet mye her på kg og her får jeg ingenting. Drit i om det er negativt. Jeg og vil analyseres hvis ikke er ikke denne tråden noe morsom. "blunke". Damn at emoticonsene ikke virker.

Skrevet

hey jeg har skrevet mye her på kg og her får jeg ingenting. Drit i om det er negativt. Jeg og vil analyseres hvis ikke er ikke denne tråden noe morsom. "blunke". Damn at emoticonsene ikke virker.

Dette er tråden for deg.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Dette er tråden for deg.

Jeg har fått stemmer i en annen tråd. ikke mange men et par

Skrevet

Hmm...er du en bruker som har skiftet navn i det siste? Pleide du å hete noe annet på B og 28? Kanskje folk er litt forvirret, sånn som meg. :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hmm...er du en bruker som har skiftet navn i det siste? Pleide du å hete noe annet på B og 28? Kanskje folk er litt forvirret, sånn som meg. :fnise:

Bianca28

Skrevet

Bianca28

Der har du det, ja. :) For en gangs skyld hadde jeg rett i mine antakelser når det gjelder brukere som skifter navn. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...