AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Du sitter der.Ser at det har kommet ny tråd om hvem man liker best osv.Blir du lei deg når du ser at idioter blir stemt fram?Når brukere som alltid og uten unntak er stygge og kvinnehatende i innleggene sine får stemmer og ikke du? Blir du lei deg for at du ikke får noen stemmer?
Gjest Pet Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Ja! Jeg blir så eitrandes forbanna så jeg får lyst til å knuse hele dataapparatet! :slåss: 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Nei, det gjør jeg ikke fordi jeg har skjønt at det er en klikk her som gjerne stemmer på hverandre Da kan de vel bare ha stemmene sine..... 2
Plutseliten Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Idioter?? Nå lurer jeg veldig på hvem du peker mot.. De jeg ser har blitt stemt på er ingen idioter. Synes de fortjener det og er enig i mange av stemmene.. Det er jo en grunn for at enkelte brukere blir stemt på flere ganger.. 2
Gjest Mahareth Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Hvis du har et problem med at du ikke får stemmer så kan du jo prøve å stemme på deg selv? 2
Krill Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Nei DET har jeg da ikke tenkt på?!? Heldigvis er det viktigere ting i livet enn det... 1
Gjest Katee Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Nei, for jeg trenger ikke stemmer fra ukjente folk på KG for å ha det bra med meg selv så lenge noen der ut IRL faktisk 'stemmer' på meg 8
Gjest wild bird Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 Nå er det sånn at en kan stemme på seg selv, så hvis en ønsker mange stemmer, er det bare å trykke i vei Ut over det, så har jeg ikke tenkt tanken om hvor mange stemmer jeg har fått. Måtte faktisk sjekke nå for moro skyld.
Piper Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Du sitter der.Ser at det har kommet ny tråd om hvem man liker best osv.Blir du lei deg når du ser at idioter blir stemt fram?Når brukere som alltid og uten unntak er stygge og kvinnehatende i innleggene sine får stemmer og ikke du? Blir du lei deg for at du ikke får noen stemmer? Og om du syns det er forferdelig synd, burde du kanskje begynne med å være registrert bruker i stedet for å gjemme deg bak AB. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å stå for det man sier, man er jo ikke registrert med sitt eget navn her inne. Og spiller det egentlig noen rolle hva ukjente mennesker på nett syns om deg? Er det så viktig å bli likt, at man ikke tåler at andre blir det? Og bare det å kalle noen for idiot, sier utrolig mye om deg som person. Men det regner jeg med at du allerede visste 4
Tabris Skrevet 5. november 2010 #10 Skrevet 5. november 2010 Jeg hører ofte snakk om disse klikkene som skal være her på KG. Og jeg har både fått og gitt stemmer i slike tråder, men jeg er ikke med i en eneste klikk, jeg. Har noen meldt meg inn uten at jeg vet det? 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #11 Skrevet 5. november 2010 Det er ikke den nye knappen ts snakker om, men den tråden med hvem bruker man liker best!!
Gjest wild bird Skrevet 5. november 2010 #12 Skrevet 5. november 2010 Det er ikke den nye knappen ts snakker om, men den tråden med hvem bruker man liker best!! Å, da misforsto jeg. Nei, akkurat det kunne ikke brydd meg mindre. Er ikke her inne for å vinne noen popularitetskonkurranse. 1
Gjest Pet Skrevet 5. november 2010 #13 Skrevet 5. november 2010 Og om du syns det er forferdelig synd, burde du kanskje begynne med å være registrert bruker i stedet for å gjemme deg bak AB. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å stå for det man sier, man er jo ikke registrert med sitt eget navn her inne. Og spiller det egentlig noen rolle hva ukjente mennesker på nett syns om deg? Er det så viktig å bli likt, at man ikke tåler at andre blir det? Og bare det å kalle noen for idiot, sier utrolig mye om deg som person. Men det regner jeg med at du allerede visste Du er så utrolig skarp, altså! Det kan jo hende at noen synes det er viktig å bli likt på KG selv om du ikke syns at det er det. Skal alle mene at det ikke spiller noen rolle hva ukjente mennesker på nett mener om en på nett fordi du mener at det ikke spiller noen rolle, eller? 3
Daniel84 Skrevet 5. november 2010 #14 Skrevet 5. november 2010 Nah, jeg veit at jeg er heit og er den kuleste fyren i byen, so nemas problemas
Lammelåret Skrevet 5. november 2010 #15 Skrevet 5. november 2010 Klart at det betyr noe hvilken respons en får på nett som alle andre steder. En mister da ikke personligheten fordi en kommuniserer på nett i stedet for irl, noen er såre fornøyd med å provosere og fremskape reaksjoner mens andre trives best i bakgrunnen og synes det er skummelt å bli sett. Hvordan vi oppfører oss på nett gjenspeiler gjerne hvordan vi er som personer og vi søker ofte noe som bekrefter vårt indre selvbilde. Jo, jeg kan skjønne at noen synes det er sårt å ikke få poeng og bli nevnt i poppiskonkurranser. Selv lurer jeg fælt på hvor poenget mitt kommer fra, hehe.. 2
Raven Emerald Skrevet 5. november 2010 #16 Skrevet 5. november 2010 Ja! Jeg blir så eitrandes forbanna så jeg får lyst til å knuse hele dataapparatet! :slåss: Helt enig. Kan vi stemme på hverandre, og lage vår egen klikk? Jeg klikker ganske ofte, så det hadde passet meg utmerket. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #17 Skrevet 5. november 2010 Nah, jeg veit at jeg er heit og er den kuleste fyren i byen, so nemas problemas Og så er du her på en fredag kveld? 2
Gjest Eventyr3 Skrevet 5. november 2010 #18 Skrevet 5. november 2010 Du sitter der.Ser at det har kommet ny tråd om hvem man liker best osv.Blir du lei deg når du ser at idioter blir stemt fram?Når brukere som alltid og uten unntak er stygge og kvinnehatende i innleggene sine får stemmer og ikke du? Blir du lei deg for at du ikke får noen stemmer? stakar, du virker så lei deg. hvis du sender meg en PM med brukernavnet ditt så skal jeg gå skrive at jeg digger deg! enten du er mann eller kvinne! neida, da hadde alle skjønt hvem som stod bak denne tråden, men hvorfor bryr du deg? come on, ta en chill pill og nyt kvelden. det er bare et forum, ikke livet ditt .
Daniel84 Skrevet 5. november 2010 #19 Skrevet 5. november 2010 Og så er du her på en fredag kveld? Ja hvorfor ikke? Betyr det at jeg må ut å feste å pule rundt hver dag mener du?
Gjest Jentehumor Skrevet 5. november 2010 #20 Skrevet 5. november 2010 Næh det plager meg ikke fordi jeg har gått under så mange navn nå at nå bestemte jeg meg for å registrere meg. Så kan folk både bli sinna og glad i meg så mye de vil etterhvert Må le litt av dette, hvordan kan man skryte av at man er "kjendis" under et navn som kan være hvem som helst egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå