AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Nettopp møtt en fyr, men det har oppstått endel problemer med kondomet, som har sprukket "alle" gangene vi har hatt sex. Jeg vurderer å begynne på p-piller for sikkerhets skyld, men jeg er egentlig livredd... jeg er redd for å tukle for mye med kroppen min på den måten. Så... noen som kan anbefale meg p-piller som ikke ødelegger kroppen, som ikke får deg til å gå opp 15 kg i løpet av et halvt år, som ikke gir depresjoner og forferdelig humør? Gikk på Jasmin da jeg var 20 (er nå 24), og gikk opp bortimot 16 kg... noe jeg synes er rimelig drøyt, og jeg ønsker ikke at det skal skje igjen. Tar imot alle tips og råd med stor takknemlighet!
Gjest Xelle Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Ingen her kan si hva du kommer til aa reagere paa. Forskjellige mennesker faar forskjellige bivirkninger av forskjellige merker. Om du er livredd for aa tukle med kroppen, be heller mannen finne en kondom som passer og laere seg aa sette den paa riktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå