Gjest Shivani Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Værsågod, vennen. Her har du en sånn god, gammeldags minnebok som man hadde på skolen. Her skal det stå hilsener til Runa og alskens annet vi kunne tenke oss å formidle til henne. Og Runa, nå skal ikke DU skrive noe som helst her om greier og sånt. Du får imidlertid lov til å kommentere og takke for hilsener og sånt... Jeg følger med, skjønner du.... Til Runa sine venner: Her skal det skrives TIL Runa og ikke fra. P.g.a. av hennes standhaftige nei til å starte en dagbok FRA Runa, falt valget på denne varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Først skal du få en klassisker: Minne til Runa Livets fryd og livets lykke måtte blomstre på din vei. Ingen sorger må deg trykke, det er hva jeg ønsker deg. ----------------------------------------------- Sånn. Nå er boka innvidd. Heretter kan det stå hvilke typer hilsener som helst. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Måtte lykkn gro som gresset bakom do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 En opp og to i mente Runa er ei trivlig jente!! Jeg ønsker deg alt godt unntatt tvillinger som Knoll og Tott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Så koselig av dere, og ikke minst av deg Shivani som laget denne boka til meg! :D Jeg lover på tro og ære og kun takke og ikke gå i detaljer om noe som helst! Nok en gang, tusen takk folkens! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 L VEL V Denne får jeg på alt at beskjed lapper hjemme fra 11-åringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 10. oktober 2003 #7 Del Skrevet 10. oktober 2003 Roser er røde Fioler er blå Druer er søte og du er lige så Liten hilsen fra meg og da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #8 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 10. oktober 2003 #9 Del Skrevet 10. oktober 2003 7+7 er fjorten Gutten venter i porten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 Heia Runa! Hvordan har du det? Håper du har hatt en fin dag :D Det har jeg. Vært å shoppa litt... :oops: Kjøpte bl.a. et sånt kokebokstativ, så slipper det å bli flekker i dem så alle sidene klistrer seg sammen. Alltid godt å ha ei unnskyldning på lager for nye innkjøp.... (Til dere andre: Alle slags hilsener er "lov" til Runa, altså... ). Så kommer dagens ord: True friendship is seen through the heart not through the eyes. Vet ikke hvem det kommer fra, men det er vakre ord. Både for irl og på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg vil sitte i ditt minne på en bitte liten pinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #12 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja man har alle mulige unnskyldninger for å gå til innkjøp av noe , men et kokebokstativ hørtes meget fornuftig ut! Dagen har vært grei den.. Koselige av dere å stikke innom :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #13 Del Skrevet 19. oktober 2003 Så søtt da, Shivani! Lage minnebok til Runa! *rørt på Runas vegne* Her kommer en søt hilsen til Runa som egentlig er en SMS jeg har fått: Hei! Smil, sånn ja! Så søt du er! Hvis du kunne se deg selv nå, så hadde du skjønt hvorfor alle er så glad i deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #14 Del Skrevet 25. oktober 2003 Fikk denne på mail, og ville bare legge den inn i min egen lille minnebok.. En klem Det er noe i en enkel klem det varmer hjertet, ønske oss velkommen hjem og gjør det enklere å skilles. En klem er en måte å dele glede, men også de triste stundene vi må igjennom, eller kanskje bare en måte for venner å si at de liker deg fordi du er du. En klem er ment for alle, for dem vi virkelig bryr oss om, fra din bestemor til din nabo, eller bare kanskje en myk teddybjørn. En klem er en utrolig ting, det er den perfekte måte å vise kjærligheten vi føle, men ikke finn de rette ord. Det er rart, hvordan en liten klem kan få alle til å føle seg bra. I alle land og på alle språk, en klem bli alltid forstått. Å en klem trenger ikke noe utstyr, batterier eller spesielle deler. Bare åpne dine armer, og åpne ditt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2003 #15 Del Skrevet 25. oktober 2003 Minne til Runa :D En liten stuga med röda knutar ett dussin ungar med röda trutar en liten gubbe så trind och rar det önskar jag dig på gamla dar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 #16 Del Skrevet 28. oktober 2003 tra lu lu lu hei på du tra la la la ha det bra tra la la lei forglem meg ei hilsen meg som ikke akkurat var så flinkeste av alle til å rime akkurat i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 11. november 2003 #17 Del Skrevet 11. november 2003 Hei Runa. Savner å snakke med deg, og tenker på deg der du er. Sender opp noen god natta-ønsker i eteren og håper at du plukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #18 Del Skrevet 17. november 2003 Hei! Ja nå er jeg endelig hjemme igjen vet du Shivani, med mye mindre bekymringer i bagasjen.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2004 #19 Del Skrevet 16. januar 2004 På 1-2-3 ble livet mitt snudd opp ned. Et liv jeg lenger ikke ser noen glede i. Et liv som kun gir meg smerte. Min samboer valgte å forlate meg på onsdag. Jeg sitter lamslått tilbake. Gråten og smerten er uendelig. Hele meg revner. Hva er vitsen med å leve? Min kjære er her ikke lenger. Han vil heller leve uten meg. Min store kjærlighet er borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 16. januar 2004 #20 Del Skrevet 16. januar 2004 :trøste: Føler med deg! Du må ha det så utrolig vondt nå... Men kjære ~Runa~, ikke spør deg selv hva som er vitsen med å leve. Du lever jo aller mest for din egen skyld! :klem2: Hvis han heller ville leve uten deg, vel, så er det aller mest HANS tap! Og det er lov til å gråte. Bare du husker å tørke tårene etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå