Gå til innhold

blande vodka med hva?

Fremhevede innlegg

Gjest Venelite
Skrevet (endret)

ellers så er forslaget med iste veldig bra (med isbiter vel å merke, at det er virkelig kaldt hjelper faktisk på spritsmaken) , og hvis du har blender kjøp sånn strawberry daquiri mix (de har det på rema ihvertfall) og frosne bær og sprit. Så har du en kjempegod drink som går rett ned.

Iskald ananasjuice er også godt å blande me

MEN HUSK ISBITER! Jeg klarer meg ikke uten det i drinker ihvertfall.

Endret av Venelite
Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE bland med noe du liker spesielt godt og ønsker å nyte edru også! Om man blir skikkelig dårlig av noe, er det lett å begynne å mislike smaken. Jeg takler f.eks. ikke Sprite lenger, etter at jeg ble skikkelig kvalm og dårlig av det blandet med vodka. Nå kjenner jeg kvalmen bare noen drikker det ved siden av meg :spy:

HAHA. Altfor sant! :P det er 6 år siden jeg drakk meg helt utrolig dritings på sprit og tine fersken-iste, og har ikke drukket en slurk av den siden. Den som var så god!

Skrevet

vodka, helmelk og baileys.

white russian. om man liker soett. Blir som sjokolademelk...med vodka.

Skrevet (endret)

Etter en god del år med jallablandinger (mange er allerede nevnt) så har jeg gått over til bare å drikke vodka der det en en bestanddel i en drink. Mange oppskrifter under:

http://www.drinkoftheweek.com/category/drink-recipes/vodka-drink-recipes/

Fordelen ved å ta seg tid til å blande noe mer avansert enn vodka & cola er at man drikker mye mindre. I tillegg smaker det mye bedre.

Endret av skrue
Gjest Lille-pus
Skrevet

En "gammel traver" for vodka er å bruke en bolle og blande vodkaen med sitrus-skiver (mest appelsin og litt sitron), rødvin, isbiter og Farris :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...