Gå til innhold

hva skjer med kroppen/hode mitt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

lurer bare på om noe har noe innspill på hva jeg burde gjøre?

jeg er ei jente på 24 år, jeg har jobb, bil , leilighet, samboer og dyr. det er bare at jeg har så ufattelig mye å bære på om dagen.

jeg har en samboer jeg er veldig glad i og vi tenker på å prøve å få barn snart, det er bare det at jeg jeg vil ha en annen jobb enn den jeg har, med tanke på mammapermisjon og lønn vidre, det forstår han, men pga min manglende utdanning, er ikke det så lett.

men grunnen til at jeg skriver er forde at jeg er så ufattelig sliten om dagen, eier ikke energi, og går med konstant hodepine og stive muskler. min samboer er kjempe flink til å massese meg men det hjelper ikke.

har såppas mye tanker i hode at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal samle meg i hverdagen. det går i ny jobb sånn at vi kan få bedre lønn, stifte familie også kjøpe hus og bil. i tillegg har jeg to-3 konfliktsaker pågående på jobben, som går under lover om lønn, arbeidsmiljø, og om hva de lover men ikke holder. orker snart ikke mer, er så mye annet også privat på min side av familien og på svigers siden.

hva skal jeg gjøre?? sykemelde meg og gå til psykolog??

dette går jo ut over forholdet vårt, siden han ikke liker latsabber og jeg verken eier arbeidslyst eller sexlyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er belastningene som setter seg som vondter i kroppen.

Jeg hadde fokusert på det viktigste og det som ligger nærmest i tid. Altså jobb og ny jobb. Det andre er ikke noe det haster med og ingenting å bekymre seg over nå.

Skrevet

Tipper det er belastningene som setter seg som vondter i kroppen.

Jeg hadde fokusert på det viktigste og det som ligger nærmest i tid. Altså jobb og ny jobb. Det andre er ikke noe det haster med og ingenting å bekymre seg over nå.

jo er jo det jeg prøver på da, :sukk: men når motivasjonen svikter etter et år med jobbsøking, (har mulig lista litt høyt)men må til for å få mere penger. og jeg ikke har ork til å gå på jobb, pga alle smertene. vil bare :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...