Gå til innhold

Geert Wilders


Gjest Amsterdam

Anbefalte innlegg

Gjest Amsterdam

Blir mer og mer forundret over denne. Slik jeg forstår så er det slik at den Nederlandske stat som opprinnelige ville gå til rettsak i mot Wilders for å ha fornærmet nederlandske muslimer. Bla så skal han ha sammenlignet Islam med Nazisme. Ikke spesielt pent, men nederlandske påtalemyndigheter frafalt saken og mente de var innenfor yttringsfriheten. Likevel så pågår rettsaken? Hele tiden har Wilders sine forsvarere hevdet at det her er dobbeltmoral, muslimer kan si det de ønsker om nederlendere, men ikke motsatt. Her er et klipp fra rettsaken hvor en muslimsk advokat sammenligner Wilders med Hitler, først når Wilders advokat protesterer får han tilsnakk av dommeren.

http://www.youtube.com/watch?v=g6pl1xvN-PM&feature=player_embedded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe

Wilders har rett til å si det han mener om muslimer...det bør jo være en ærlig sak å mislike at det kommer for mange muslimer til landet han bor i, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får en sånn sak i Norge også og at anklagerne vinner. Da blir jeg å anmelde mange for hakekorsofobi, satanofobi, gullinburstifobi, frøyafobi, klitorisfobi, antinordisme, biologinevrose, forhudsfobi, syndofobi, oppnedokorsofobi, odalsrunehat, blondinehets, lesbeimamofobi og fordommer mot danske aviskarikaturer. :popcorn:

Hehehe...

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får en sånn sak i Norge også og at anklagerne vinner. Da blir jeg å anmelde mange for hakekorsofobi, satanofobi, gullinburstifobi, frøyafobi, klitorisfobi, antinordisme, biologinevrose, forhudsfobi, syndofobi, oppnedokorsofobi, odalsrunehat, blondinehets, lesbeimamofobi og fordommer mot danske aviskarikaturer. :popcorn:

Hehehe...

Hvordan det? Skal du komme ut av skapet og lage film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto ikke spørsmålet, men det er jo et 'fair game'.

En viss type med folk prøver å beskytte en bok for litt hets og kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Wilders havner i retten mens muslimer kan si hva de vil om Europeere, viser hvordan mange av makthaverne tenker i Europa. Hets og farer i mot egne innbyggere skal feies under teppet. Samtidig skal en hver kritikk i mot Islam bekjempes med nebb og klør.

Dette er virkelig oppskriften på kolektivt kulturelt selvmord. Om Wilders blir straffet så vil mange nederlendere bli redde for å kritisere Islam, mens islamister kan boltre seg uten konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper inderlig ikke denne mannen blir straffet, da har vi virkelig gravd vår egen grav..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...