juni Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg så dette Abtronicbeltet på tv-shop el. l. Har verken behov eller tro på at man blir slankere med dette, men lurer på om noen har erfaring med å bruke det som "fysioterapi"? Jeg har en rygg som gjør at jeg MÅ trene for at den ikke skal bli for vond. Det er slitsomt å stå rett opp og ned, men jeg kan gå i timesvis og trene normalt. Dager da jeg ikke får trent, men sitter foran dataen mange timer er helt killer og det gjør at jeg sover dårligere fordi ryggen min føles sliten. Det beste er litt hard styrketrening. Men nå vurderer jeg å kjøpe et sånt belte for å kunne bruke de dagene jeg ikke får rørt særlig på meg. Da får jeg ihvertfall "røsket" litt i ryggmusklene. Noen erfaringer?
Supraspinatus Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg så dette Abtronicbeltet på tv-shop el. l. Har verken behov eller tro på at man blir slankere med dette, men lurer på om noen har erfaring med å bruke det som "fysioterapi"? Jeg har en rygg som gjør at jeg MÅ trene for at den ikke skal bli for vond. Det er slitsomt å stå rett opp og ned, men jeg kan gå i timesvis og trene normalt. Dager da jeg ikke får trent, men sitter foran dataen mange timer er helt killer og det gjør at jeg sover dårligere fordi ryggen min føles sliten. Det beste er litt hard styrketrening. Men nå vurderer jeg å kjøpe et sånt belte for å kunne bruke de dagene jeg ikke får rørt særlig på meg. Da får jeg ihvertfall "røsket" litt i ryggmusklene. Noen erfaringer? Tren heller normalt. Hvis du vet du får vondt i ryggen foran datamaskinen hvorfor sitter du der da? Om du må sitte foran den fordi du f.eks. skal jobbe så bør du passe på at du sitter riktig. Jeg har ingen tro på at abtronic vil bedre noen ting. Du kan jo høre med fysioterapeuten din. Dersom du ikke går til fysio eller tilsv anbefaler jeg deg å begynne med det før du prøver å kurere deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå