Gå til innhold

piercing i navlen

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei alle dere heldige med piercing i navlen!!

jeg lurte på om noen av dere vet hvordan den piercingen man får når man tar det ser ut? :)

tusen takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si, men de fleste vil vel enten ha en ring med en kule på, eller en stang med en kule i hver ende :)

Skrevet

Fikk stang med kule i hver ende

Skrevet (endret)

Da jeg tok piercing, fikk jeg en ring med kule på, som jeg kunne snurre frem og tilbake. Dette ble anbefalt da det var lettere å rense enn stang.

Etter hvert kjøpte jeg meg fine piercinger når jeg endelig kunne ta ut ringen :) Den var veldig vanskelig å få av :/

Endret av meridian
Skrevet

Når jeg tok piercing fikk jeg beskjed om at det var enklere å rense ringene enn stanga. Men det er definnitivt finere med stang enn ring.

Skrevet

Jeg sliter overhode ikke med å rense med stang. Men jeg har ekstremt vannskelig med å ta av ringen på stangen :P

Skrevet

Jeg ville nok anbefalt å bruke en stang istedenfor en ring, av en så enkel grunn som at piercingen har større sjanse for å bli skjev med ring. Da slipper man også press fra klær på ringen.

Skrevet

er det noen av dere som vet om man kan ha med egen piercing når man skal ta? har så lyst på em sånn med bøyd barbell med en diamant i hver ende

Skrevet

Anbefaller deg å ta de upynta stengene som man får når man tar percing pga rensing osv

Skrevet

er det noen som vet hvordan man tar ut en piercing med kule ? er veldig vanskelig :S

Skrevet

er det noen som vet hvordan man tar ut en piercing med kule ? er veldig vanskelig :S

Inrømmer at jeg enda ikke har klart det

Skrevet

Da jeg piercet navlen , fikk jeg en ring m kule på. Fikk aldri til å åpne den , gikk til et piercingstudio , og de sa jeg måtte klippe den av . de gjorde det for meg....

Skrevet

Jeg fikk stang med kul på hver side fikk velge fargen på diamanten selv.Nå har jeg ett stort rosa hjerte også stang.Men disse svære dille dall pirceringene skal man ikke bruke hele tiden eller?Kan ikke være bra å ha noe så tungt i navlen hele tiden???

Gjest nemorosa
Skrevet

Det er ikke så vanskelig å få av ringen, det er bare å ta en liten saks med munnen lukket, sette den inn i ringen og åpne munnen på saksen til ringen åpner seg. Da skal det være mulig å dra den av :) evt. gå til den som piercet deg og ta med en ny piercing, så bytter de for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...