Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden jeg så Pet ble nevnt som mulig forfatter av en annen tråd som viste seg å være en tulletråd (røpet av forfatteren selv), velger jeg å tro at Pet muligens tuller litt med oss. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det ja, bare at det var konen til broen til min daværendes mann. Det endte med skilsmisse og hun har ingen av vennene igjen og heller ikke kontakt med sine nærmeste. Noen er bare rare og vanskelig og synd for de mennene som blir maipulert av slike damer. Flaks for han at det ble slutt. Der som skjedde hos oss var at hun sluttet å komme i familiebesøk så lenge jeg var der. Jeg brydde meg ikke og gikk på alt som vi var invitert på pga min mann og ungene. Hun som hadde store problemer og må inrømme det ikke var lett og jeg var mye frustrert. Jeg har lært at jeg ikke gidder å bruke energien min på slike mennesker. Kan hilse og si hei og det er det.

Når det gjelder din bror. Er det hans valg og det nytter ikke å snakke om det med han. Han må finne det ut selv og en dag gjør han det.

Skrevet

Siden jeg så Pet ble nevnt som mulig forfatter av en annen tråd som viste seg å være en tulletråd (røpet av forfatteren selv), velger jeg å tro at Pet muligens tuller litt med oss. :)

Jeg har vært her siden 2004 og har skrevet mange seriøse innlegg. Det hendet at jeg tøyser litt, men jeg skriver alvorlige innlegg også.

Skrevet

Jeg har vært her siden 2004 og har skrevet mange seriøse innlegg. Det hendet at jeg tøyser litt, men jeg skriver alvorlige innlegg også.

Da beklager jeg! Kjenner ikke til deg så godt. Det virket bare litt for drøyt til å være sant.

Skrevet

Det virket bare litt for drøyt til å være sant.

Det er jeg helt enig i.

Skrevet

hmm, høres ut som min ex.

Et godt råd er å alltid ha et krusifiks tilgjengelig når man omgåes slike kvinner.

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...